سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افشای اسناد جدی درباره نفوذ فراماسونرها در بدو ورود سینما به ایران

 

 

"سینمای ماسونی " عنوان قسمت شانزدهم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که درباره دومین گروه از بنیانگذاران سینمای ایران و همچنین آغاز دوره دوم تاریخ این سینما در ساعات 45/12 ، 45/19 و 45/23 شنبه و یکشنبه 18 و 19 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش خواهد شد.انجمن اکابر پارسیان هند ( که اسناد وابستگی آنها به کانون های صهیونیستی خصوصا امپراتوری روچیلدها افشاء شده است) از طریق افرادی مانند اردشیر جی ریپورتر ( سرجاسوس سرویس های اطلاعاتی و امنیتی بریتانیا و از پایه گذاران سازمان فراماسونری در ایران ) ، سر دینشاه پتیت و اردشیر ایرانی با اجیر کردن امثال عبدالحسین سپنتا و تولید فیلم هایی در جهت پروپاگاندای کودتای رضاخانی و باستان گرایی ماسونی ، سمت دیگر سینمای ایران را در اوایل قرن چهاردهم هجری شمسی بوجود آوردند. سینمایی که با تولید فیلم هایی همچون "دختر لر" به تبلیغ علنی برای رژیم کودتا پرداختند.  از جمله اسناد منحصر به فردی که در این قسمت نمایش می شود ، نمای پایانی فیلم "دختر لر " است که ضمن نمایش تمام قد ستاره شش پر داوود ( علامت صریح صهیونیسم ) تصویری از رضاخان را درون آن نشان می دهد. این در شرایطی بود که انجمن صهیونیست ایران به سرعت شعب خود را در سراسر ایران می گستراند. افشای عناصر پدید آورنده دوره دوم تاریخ سینمای ایران در پیوند با کانون های ماسونی / صهیونی از دیگر بخش های قسمت شانزدهم مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که اسناد آن برای نخستین بار در مقابل دوربین تلویزیون قرار می گیرد. ارتباط اشخاصی همچون دکتر اسماعیل کوشان ( بانی دوره دوم تاریخ سینمای ایران) با کانون های فراماسونی و اعضای برجسته این کانون ها مانند بهرام شاهرخ و همچنین جاسوسان شناخته شده سرویس های اطلاعاتی انگلیس مثل برادران رشیدیان از جمله این اسناد است . در اسناد دیگر این قسمت نیز فاش می شود که چگونه کوشان در رابطه با سرمایه گذاران صهیونیست همچون طاهر ضیایی و اسفندیار یگانگی و سلیم سومیخ و عنادیان و ...اولین استودیوهای فیلمسازی در ایران به اسامی میترا فیلم و پارس فیلم را بنیان گذارد. مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است. منبع: وب استاد مستغاثی کارگردان این مجموعه فاخر و ارزشمند:http://smostaghaci.persianblog.ir/post/412/


نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/23ساعت  4:19 عصر  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

حکایت غمبار سینماتوگراف در ایران!

 

 

مطلبی که برای اولین بار مستندا افشا می شود:نفوذ فراماسونرها و صهیونیان در عصر ورود سینما به ایران

 "حکایت سینماتوگراف" عنوان قسمت پانزدهم از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که با نگاهی دیگر به سالهای آغازین تاریخ سینمای ایران، قرار است در ساعات 45/19 و 45/23 چهارشنبه و پنجشنبه 15 و 16 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش شود.در این قسمت از ورای اسناد و شواهد تاریخی، ورود سینما به ایران و شکل گیری نخستین سالن های سینما، بازخوانی می شود. روایتی که چندان با آنچه تا کنون شنیده و خوانده بودیم، همخوان نیست. حکایتی که به ماجراهای پشت پرده این تاریخ نقب زده و نقش و اهداف کانون های پنهان  را در این اقدام به ظاهر تجدد گرایانه واکاوی می نماید. آنچه در این بازخوانی، شگفت می نماید، هویت کانون های پنهان یاد شده است که همگی مبداء و منشاء صهیونی می یابند؛ چه علی خان ظهیرالدوله و سایر فراماسون هایی که شاه قاجار را با پول های قرض گرفته از روسیه راهی فرنگ کردند تا دستگاه سینماتوگراف ابتیاع نماید و با سرگرم کردن وی، نفت ایران را طی قراردادی خفت بار برای 60 سال تقدیم ویلیام ناکس دارسی انگلیسی کنند، چه میرزا ابراهیم خان صحاف باشی که نخستین سالن عمومی سینما را در ایران تاسیس کرد و عضو انجمن (ماسونی)مخفی دوم (بقایای انجمن بین الطلوعین) بود و چه علی وکیلی و اسحاق زنجانی که نخستین حلقه سالن های سینما در ایران را تاسیس کردند و هر دو نفر  فارغ التحصیل مدارس صهیونیستی آلیانس ( اتحادیه جهانی اسراییلی) بودند و علی وکیلی بعدا به ریاست کلوپ های ماسونی روتاری رسید. همین علی وکیلی است که به همراه آوانس اوگانیانس (مهاجری روس که ناگهان سر و کله اش در ایران پیدا شد و با کمک نهادی مرموز به نام "فدراسیون بین المللی مجمع تحقیقات علمی") مدرسه آرتیستی سینما را بوجود می آورد (در شرایطی که در  سراسر کشور تعداد مدارس عالی از تعداد انگشتان یک دست فراتر نمی رفت) و از دل همین مدرسه بود که فیلم هایی همچون "حاجی آقا ، آکتور سینما" بیرون آمد و به طور مستقیم ارزش های فرهنگی اسلامی جامعه را نشانه رفت. همان فرهنگ و ارزش هایی که 2-3 سال بعد رضاخان با سرکوب و کشتار و قلع و قمع مورد هجوم قرار داد. در واقع می توان اهداف ورود سینما به ایران را در یک عبارت، تئوریزه کردن همان طرح و برنامه هایی دانست که از سوی کانون های صهیونی/ ماسونی، قرار بود بوسیله عاملی همچون رضاخان و تحت عنوان تجدد وارداتی، هویت و فرهنگ این ملت را هدف قرار دهد و اسلام اصیل را به انزوا بکشاند. بازخوانی تاریخ سینمای ایران، 4 قسمت از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" را شامل می شود که "حکایت سینماتوگراف"، قسمت اول آن است. انشاالله در قسمت های بعد اسناد و تصاویر تکان دهنده و منحصر به فردی ، پخش خواهد شد که بخش اعظم ذهنیت رایج درباره تاریخ این سینما را دگرگون می سازد. مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است.   به نقل از وب استاد سعید مستغاثی، کارگردان مستند راز آرماگدون: http://smostaghaci.persianblog.ir/post/411/


نوشته شده در  یکشنبه 89/10/19ساعت  3:53 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

یک کلیک تا مرگ: قسمت چهاردهم راز آرماگدون 4: بازی های رایانه ای

 

 

"یک کلیک تا مرگ"عنوان قسمت چهاردهم مجموعه مستند "راز آرماگدون4: پروژه اشباح" است که قرار است ساعات 45/19 و 45/23 دوشنبه و سه شنبه 13 و 14 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش شود.در این قسمت به مقوله بازی های رایانه ای یا Video Games پرداخته می شود و سرمایه های کلانی که برای ساخت و تهیه و توزیع این بازی ها توسط کانون های صهیونی  به خصوص در آمریکا هزینه می شود تا کاربران کشورهای هدف که عمدتا در سرزمین های شرقی به ویژه کشورهای اسلامی ساکن هستند را تحت تاثیر قرار دهند. بازی هایی که گاها آنچنان صحنه های غیر حقیقی را واقعی می نمایاند که برخی کاربران خود را تا آستانه مرگ پیش می برد. گزارش بعضی نهادها و سازمان های اجتماعی در آمریکا حکایت از این واقعیت باورنکردنی دارد.

در بخشی از قسمت "یک کلیک تا مرگ" به بازی هایی پرداخته می شود که با تبلیغ میلیتاریسم آمریکا، جوانان را به جنگیدن در ارتش آمریکا و سرکوب مردم دیگر سرزمین ها ترغیب می نماید. سندی از وب سایت بی بی سی به تاریخ سپتامبر 2006 در این قسمت از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نمایش گذارده می شود که حکایت از آن دارد، به دنبال کم رنگ شدن استقبال جوانان آمریکایی از پیوستن به نیروهای نظامی اشغالگر این کشور در عراق و افغانستان ، بازی هایی همچون "ارتش آمریکا"(American Army) با تاثیرات پنهان خود بر ذهن نوجوانان و جوانان ، آنان را وادار به حضور در عملیات نظامی ایالات متحده و نیروهای ناتو در خاورمیانه می نماید. حضوری که این نوجوانان و جوانان ناآگاه را به کام مرگ می فرستد. در سندی دیگر، کوین براون(کارشناس نظامی انگلیسی) از ترفندهای سازندگان این نوع بازی های کامپیوتری برای کشاندن جوانان به ارتش و پرکردن پادگان های نظامی می گوید و در افشاگری دیگر کارشناس برنامه"یک کلیک تا مرگ "از بازی هایی سخن می گوید که زمینه ساز ذهنی عملیات نظامی آمریکا و اسراییل در آینده بوده اند . بازی هایی همچون:

 "First to Fight" که پیش از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی و جنگ 33 روزه علیه لبنان ، این جنگ را پیشگویی کرده و زمینه چینی نمود.

بررسی بازی های موسوم به آخرالزمانی ، بخش دیگر قسمت چهاردهم مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" را تشکیل می دهد که به تبلیغ و پروپاگاندا برای جنگ آخرالزمان، بمباران اتمی کشورهای اسلامی(به خصوص ایران)و نبرد آرماگدون می پردازند که نمونه هایی از آنها در این قسمت از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نمایش درمی آیند. همچنین نمونه هایی از بازی های "Desert Storm" ، "Generals Fight" و "American Army " دیگر بخش های برنامه "یک کلیک تا مرگ" را تشکیل می دهند. مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است.  http://smostaghaci.persianblog.ir/post/410/


نوشته شده در  یکشنبه 89/10/19ساعت  3:51 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

جنگ سرد دیجیتالی و شبکه های اجتماعی در مستند ارزشمند راز آرماگدون4:پروژه اشباح

 جنگ سرد دیجیتالی عنوان قسمت سیزدهم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که درباره متن و حاشیه شبکه جهانی اینترنت ، قرار است 11 و 12 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش شود. در این قسمت ابتدا زمینه ها و پس زمینه های ایجاد شبکه اینترنت توسط وزارت جنگ ایالات متحده آمریکا ( پنتاگون) در سال 1969 را از طریق اسنادی که کارشناسان برنامه ارائه می دهند، شاهد هستیم ، سپس به بررسی کارگزاران و میزبانان مختلف اینترنتی و ارتباطشان با شبکه اصلی در آمریکا پرداخته می شود. افشای اسنادی قابل توجه درباره وابستگی مهمترین شرکت های عامل کامپیوتری در جهان مانند مایکروسافت به کانون های پنهان صهیونی از دیگر بخش های "جنگ سرد دیجیتالی " است.

سپس به شبکه های فساد و فحشاء در میان وب سایت های اینترنتی پرداخته می شود که براساس سندی تکان دهنده به طور سالانه موجب قاچاق حدود 800 هزار زن و دختر از کشورهای شرقی به غرب می گردند. نگاهی به شبکه های به اصطلاح اجتماعی، بخش دیگر "جنگ سرد دیجیتالی" است که در آن به طور مشخص "facebook" از میان برخی اسناد و مدارک انتشار یافته در کادر دوربین مجموعه مستند "راز آرماگدون 4 : پروژه اشباح" قرار می گیرد .

در میان اسناد مربوط به "facebook" فیلم هایی از اعترافات کاربران این شبکه به اصطلاح اجتماعی به جاسوسی برای سرویس های اطلاعاتی- امنیتی غرب را مشاهده می نماییم و پس از آن مطالب منحصر به فردی را ملاحظه می کنیم که نشریه یهودی- فرانسوی "لوماگازین دی ایسراییل" در اکتبر 2009 انتشار داد. مطالبی که در آن ، شبکه "facebook" به عنوان ابزار کسب اطلاعات از کاربرانش جهت تحلیل و برنامه ریزی سازمان های استخباراتی اسراییل افشاء شده بود. سندیت این افشاگری( اگرچه در مجموعه رسانه های غرب بازتاب چندانی نیافت و به طور همه جانبه ای بایکوت شد) اما در آن حد بود که سفیر اسراییل در پاریس ، مجله "لوماگازین دی ایسراییل" را متهم به افشای اسراری کرد که نبایستی آنها را برای دشمن فاش می نمود!

نمایش فیلم سخنرانی یکی از اعضای پارلمان اسراییل در تجلیل از مارک زوکربرگ ( بنیانگذار facebook ) به خاطر اقدام و جایزه ضد بشری اش ( 100 سکه طلا به سربازان رژیم صهیونیستی به خاطر کشتن هر فلسطینی) از دیگر اسناد "جنگ سرد دیجیتالی" درباره ماهیت مدیران شبکه به اصطلاح اجتماعی facebook است. در قسمت سیزدهم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" براساس اسناد و شواهد معتبر شاهد هستیم ، آنالیز و تحلیل اطلاعات ظاهرا بی اهمیتی که کاربران اینترنت به میزبانان خود در فضای سایبر می دهند ، چگونه سازمان های اطلاعاتی و امنیتی غرب صلیبی / صهیونی را در طراحی جنگ نرم علیه کشورهای شرقی و به خصوص اسلامی و به ویژه سرزمین ما یاری می رساند.

مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضاجعفریان برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است. http://smostaghaci.persianblog.ir/post/409/


نوشته شده در  دوشنبه 89/10/13ساعت  2:55 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

یورش امواج در  مستند ارزشمند راز آرماگدون4:پروژه اشباح

 

"یورش امواج" عنوان قسمت دوازدهم از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که قرار است 8 و 9 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش شود.

در این قسمت به ایجاد شبکه های ماهواره ای رادیو و تلویزیونی توسط کانون های صهیونی پرداخته می شود که علیه فرهنگ و ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب به کار گرفته شده اند و ریشه های این نوع تهاجم فرهنگی غرب صلیبی / صهیونی از دوران جنگ سرد و ایجاد رادیو اروپای آزاد مورد بررسی قرار می گیرد.

در اینجا فیلم منحصر به فردی از رونالد ریگان جوان ( مربوط به همان سالها ) به نمایش در خواهد آمد که وی به نمایندگی از سوی مسئولین رادیو اروپای آزاد ، کمک به این رسانه را با تعبیر "Crusad For Freedom" به مفهوم جنگ صلیبی برای آزادی بیان می نماید که حکایت از نوع ادبیات آرماگدونی سران آمریکا از سالها پیش داشته است. ادبیات و تبلیغاتی که امروزه در حدود 1600 کانال ماهواره ای رادیو تلویزیونی مسیحیان صهیونیست ( اوانجلیست ها) و تبلیغات 24 ساعته آنها برای جنگ آرماگدون و برپایی حکومت جهانی صهیون ( یا همان نظم نوین جهانی) تبلور یافته است.

بررسی علل ایجاد کانال های ماهواره ای در طی سالهای دهه 70 و 80 میلادی از سوی کانون های پنهان صهیونی علیه نظام جمهوری اسلامی از طریق لایحه معروف به داماتو ( در 23 مه 1995) و همچنین سخنان بنیامین نتانیاهو ( نخست وزیر رژیم صهیونیستی) بیشتر قابل درک است که در این قسمت از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" علاوه بر بررسی لایحه سناتور داماتو ، برای نخستین بار اصل سند مربوط به رهنمود نتانیاهو در اواخر تابستان 2002 بر صفحه تلویزیون نقش می بندد که در آن سند ، مشخص می شود نتانیاهو حدود 6 ماه پیش از حمله آمریکا و متحدانش به عراق ، راه حل برخورد با عراق و ایران را "حمله نظامی به عراق و حمله تلویزیونی به ایران" دانسته است.

او در تیتر این سند افشاگرانه علنا می گوید که :" آمریکا باید با تلویزیون به ایران حمله کند" و پس از آن توضیح می دهد این حمله بایستی با پخش چه نوع برنامه هایی باشد که اجرای آن را می توان در محتوای دهها شبکه رادیو و تلویزیونی علیه انقلاب و هویت مردم این سرزمین دریافت.

مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح " به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است. http://smostaghaci.persianblog.ir/post/408/


نوشته شده در  دوشنبه 89/10/13ساعت  2:52 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

کریدور شوک در مستند راز آرماگدون4:پروژه اشباح

 

"کریدور شوک" عنوان قسمت یازدهم  از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که قرار است 6 و 7 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش شود. در این قسمت ابتدا به پیشینه تاسیس بنگاه سخن پراکنی بریتانیا یا همان BBC در سال 1927 و سپس تشکیل بخش فارسی آن در آستانه اشغال ایران در جنگ جهانی دوم توسط قوای متفقین و برای توجیه این اشغال اشاره شده و نقش بی بی سی فارسی در برخی از وقایع و حوادث تاریخ نیم قرن اخیر این سرزمین ( به خصوص کودتای سیاه 28 مرداد و همچنین فتنه سال 1388) نشان داده می شود . پس از آن اسناد تکان دهنده ای از نقش محافل بهایی و شخصی به نام حسن موقر بالیوزی(از موسسین و مدیران ارشد بی بی سی فارسی در طی دو دهه) در این رسانه رادیو و تلویزیونی ،  به نمایش در می آید . توضیح اینکه حسن موقر بالیوزی چند ماه پیش از اخذ مسئولیت در BBC به عضویت محفل بهاییان در آمده بود و ریاست محفل بهاییان بریتانیا را نیز تا زمان مرگش در سال 1982 برعهده داشت.

نکته مهم این است که برخی از اسناد یاد شده توسط یکی از کارشناسان برنامه (متخصص بررسی اسناد و مقیم انگلستان) از آرشیو افشاء شده وزارت امور خارجه بریتانیا بدست آمده است. برخی دیگر از همین اسناد ، حکایت از مدیریت انکار ناپذیر وزارت امورخارجه انگلیس و نهاد جاسوسی این کشور (MI6) بر سرویس جهانی بی بی سی و از جمله بی بی سی فارسی دارد و روایت تکان دهنده ای از عباس دهقان (یکی از کارکنان نسل اول بی بی سی) به نقل از همان اسناد حاکی است که چگونه مطالب برنامه های آنها به طور مستقیم از سوی مدیریت انگلیسی سرویس بی بی سی  در اختیارشان قرار داده می شد و آنان مجاز به تغییر حتی یک کلمه از این مطالب نبودند.بخش دیگری از "کریدور شوک" در یازدهمین قسمت از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به تاسیس تلویزیون در ایران (سال 1337) توسط بهاییان  و با همکاری مراکز صهیونیستی آمریکا می پردازد . اسناد و تصاویر منحصر به فردی از اهداف و مقاصد مراکز صهیونی در تاسیس تلویزیون در ایران ( توسط حبیب ثابت از اعضای ارشد محفل بهاییان در ایران) برای نشر افکار فرقه ضاله بهاییت و مقابله با فرهنگ و ارزش های اسلامی در این قسمت نمایش داده خواهد شد . در یکی از این اسناد حتی به نحو چشمگیری حساسیت ساواک ملاحظه می شود که برای جلوگیری از بروز خشم مردم مسلمان نسبت به حضور گسترده بهاییان در امور مملکتی ، سران رژیم شاه را به محدود نمودن این حضور علنی توصیه نموده است.

توضیح اینکه مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی و تهیه کنندگی رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است.  http://smostaghaci.persianblog.ir/post/407/


نوشته شده در  دوشنبه 89/10/13ساعت  2:51 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

پلورالیزم رسانه ای در مستند ارزشمند راز آرماگدون4: پروژه اشباح

 

قسمت دهم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" تحت عنوان "پلورالیزم رسانه ای" روزهای 4 و 5 دی ماه در ساعات 35/19 و 45/23 از شبکه خبر سیما پخش می شود. در این مجموعه پس از آنکه قسمت های 6 تا 9 به بررسی و تحلیل نقش مطبوعات وابسته به محافل فراماسونی در القاء اندیشه های صهیونی پرداخت که برای مقابله فکری با انقلاب و نظام اسلامی پس از طی 3 دوره مختلف (آستانه پیروزی انقلاب اسلامی،سالهای اولیه پس از پیروزی و دوران پس از دوم خرداد 1376 ) سرانجام دستورالعمل معروف اتاق های فکر ماسونی یعنی "فروپاشی ایدئولوژیک به عنوان سرآغاز فروپاشی فیزیکال" را در صدر برنامه خویش قرار دادند ، اینک در دهمین قسمت خود به پروژه "پلورالیزم رسانه ای" می رسد که به طور رسمی از سال 2005 با تزریق موازی بودجه های کلان 15 میلیون یورویی در هلند و 107 میلیون دلاری در آمریکا و با تشکیل جبهه ای قوی از رسانه های مختلف اینترنتی و ماهواره ای علیه انقلاب اسلامی کلید زده شد. بودجه هایی که وزارت خارجه کشورهای آمریکا، هلند و رژیم صهیونیستی، شورای روابط خارجی ایالات متحده، کنگره آمریکا، بنیاد سوروس و موسسه خانه آزادی، مسئول مدیریت تخصیص آنها را به موسسات هدف برعهده داشتند و انتهای آن به ماجرای فتنه پس از انتخابات 1388 ریاست جمهوری ایران ختم شد.

در قسمت دهم از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" ، اسناد تکان دهنده متعددی از پس زمینه های رسانه ای فتنه سال 88 برای نخستین بار بر صفحه تلویزیون نقش می بندد. از جمله سند مهمی که سیمور هرش ، تحلیل گر مشهور نشریه "نیویورکر" در مورد تخصیص بودجه 400 میلیون دلاری آمریکا برای اجرای عملیات پنهان رسانه ای در سال 2009 (آستانه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران) انتشار داده یا سخنان «لرد بالتیمور» تحلیل‌گر ارشد غربی در پایگاه خبری «خانه شفاف‌سازی اطلاعات» پیرامون نحوه تامین مالی ایجاد اغتشاش و انقلاب رنگی در ایران که بالتیمور در این تحلیل اظهار می دارد : «کنت تیمرمن» مدیر اجرایی موسسه‌ای موسوم به «بنیاد دموکراسی ایران» اذعان کرده است که میلیون‌ها دلار طی دهه اخیر برای ایجاد انقلاب رنگی شبیه به اوکراین، با آموزش فعالان سیاسی در ایران هزینه شده و برخی از پول‌ها ظاهرا به دست گروه‌های حامی موسوی رسیده است که روابطی نیز با سازمان‌های غیردولتی خارج از ایران داشته‌اند.

همچنین اسناد ، گزارشات و تصاویر منحصر به فردی از برگزاری اجلاسی که توسط مرکز «سایما» (CIMA) با عنوان «نقش رسانه‌های نوین در دهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران» در جولای 2009 به طور مخفیانه برگزار شد ، برای نخستین بار در این قسمت از مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نمایش در می آید. در این نشست، حدود 150 نفر گردهم آمده بودند تا با پرداختن به مباحثی چون انقلاب توییتری ، آزادی اطلاعات، فیلترینگ سایت و ...، تاثیر رسانه های پروژه "پلورالیزم رسانه ای" را در ایجاد وقایع قبل و یعد از انتخابات سال 88 ایران را مورد بررسی قرار دهند. اشخاصی نظیر «رابرت فاریس» رئیس مرکز اینترنت و جامعه برکمن از دانشگاه هاروارد، «آندرو لیومن» رئیس پروژه‌ی  TOR، «سام صدایی» رئیس برنامه ایران در مرکز بین‌المللی عدم خشونت و همکاری‌های امور بین‌الملل «هافینگتن پست» و «ستاره درخشش» دختر «محمد درخشش»، وزیر آموزش و پرورش دولت «على امینى» با عنوان استاد دانشگاه «جرج تاون»، از جمله سخنرانان این گردهمایی بودند.از دیگر مدارک و شواهد مستندی که توسط کارشناسان مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" در قسمت دهم افشاء می گردد ، دستورالعمل نهادی امنیتی در آمریکا به نام "کمیته خطر جاری" در اکتبر 2005است که در آن  رسما طرح یک کودتای مخملی علیه نظام جمهوری اسلامی برای سالهای بعد ارائه می شود.

گفتنی است در ساختار تصویری قسمت دهم مجموعه " راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" برای اولین بار از تمهید استودیوی مجازی بهره گرفته شده است.مجموعه مستند "راز آرماگدون ?: پروژه اشباح" ، به دنبال 3 مجموعه "راز آرماگدون" ، "راز آرماگدون 2: ارتش سایه ها" و "راز آرماگدون 3: معبد تاریکی" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 2? قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است. http://smostaghaci.persianblog.ir/post/405/


نوشته شده در  دوشنبه 89/10/13ساعت  2:47 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

قسمت سوم راز آرماگدن4:پروژه اشباح

"پروژه اشباح" در جبهه نشر و حلقه های دانشگاهی

 

مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" که این روزها از شبکه خبر سیما پخش می شود ، در نخستین فراز خود به موضوع چگونگی نفوذ و رسوخ علوم انسانی طراحی شده توسط کانون های صهیونی ( با محوریت اندیشه های اومانیستی و سکولاریستی) پرداخت که از قرون پس از رنسانس  در مراکز و انجمن های فراماسونری مانند کالج نامریی و سازمان ایلومیناتی تئوریزه شد و تحت عنوان جریان روشنگری به قرن بیستم رسید تا توسط فیلسوفان و اندیشمندان صهیونیست به درون مراکز علمی و آموزشی تزریق شود.

در قسمت دوم این مجموعه نقش سازمان های اطلاعاتی و جاسوسی غرب همچون CIA در بسط علوم یاد شده و در قالب جریان سیستماتیکی از چاپ و ترجمه و نشر کتاب اشاره شد و برای نخستین بار اسناد تکان دهنده ای از عملیات سازمان CIA برای تاسیس شورای برنامه ریزی روانی با نام اختصاری PSB و تشکیل ارتش به اصطلاح نخبگان روشنفکر با محوریت فیلسوفان و روشنفکرانی مانند آیزایا برلین ، جرج کنان و ریچارد رورتی برصفحه تلویزیون قرار گرفت و همچنین فیلم منحصر به فردی از ژنرال دوایت آیزنهاور ، ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سالهای اولیه جنگ سرد به نمایش درآمد که در آن وی به صراحت از جنگ روانی سخن می گوید که قرار است اذهان دیگر ملت ها را هدف قرار دهد تا ارزش های آمریکایی را بپذیرند.

نمایش اسناد متعدد از متفکران ، نویسندگان و روشنفکران آمریکایی و غیر آمریکایی که در سالهای پس از جنگ دوم جهانی به خدمت سازمان های جاسوسی درآمدند تا طرح فوق را به مرحله اجرا درآورند و همچنین نگاهی به برنامه حیرت انگیز ریچارد هلمز ، رییس سازمان CIA در دهه 70 برای تشکیل مثلث سازمان های اطلاعاتی - مراکز رسانه ای - مراکز علمی ودانشگاهی  آمریکا جهت عملی ساختن این طرح از دیگر مباحث مطرح شده در این قسمت بود.

در قسمت سوم مجموعه مستند "راز آرماگدون4: پروژه اشباح" به اجرای طرح عظیم کتاب برای نشر علوم انسانی سکولار در دیگر کشورها از جمله ایران به عنوان یک سلاح استراتژیک غرب صلیبی/صهیونی پرداخته شد. و در قسمت چهارم ، با اسناد و مدارک معتبر ، حرکت وسیع ترجمه و نشر کتب فیلسوفان صهیونیست در زمینه های جامعه شناسی و فلسفه و سیاست و انقلاب و ...توسط جریانی از مترجمان و ناشران و راهیابی این کتب به سرفصل دروس رشته های علوم انسانی دانشگاههای ایران به نمایش درآمد و سپس تشکیل حلقه های سکولار دانشگاهی از دهه 60 و پس از انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت که درکنار  طرح نشر کتب اومانیستی و سکولاریستی ، برنامه سکولاریستی کردن علوم انسانی در دانشگاهها را تکمیل کردند و ترویج همین علوم انسانی در مراکز علمی و آموزشی بود که انحرافات فرهنگی و سیاسی  سالهای بعد را در قشر به اصطلاح نخبه و روشنتفکر پدید آورد تا خودآگاه یا ناخودآگاه در خدمت همان کانون های پنهانی قرار گیرند که در یک پروسه استراتژیک روانی ، آن را براساس جنگ نرم از دو سه قرن پیش به طور اعم و از 50 سال قبل به طور اخص آغاز کرده بودند.

مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" از قسمت پنجم خود ، به برکشیدن حلقه های فکری از درون حلقات دانشگاهی سکولار  و سپس برآمدن مطبوعات شبه روشنفکری  از این حلقه های فکری  خواهد پرداخت و سابقه این حلقه ها و مطبوعات را از دوران پیش از مشروطه و اوایل حکومت قاجار تا سالهای دهه 1320 و کودتای 28 مرداد 1332 و تا انقلاب اسلامی و پس از آن تا امروز مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد داد که چگونه این ترکیب فکری - دانشگاهی- رسانه ای در پیوند مستقیم یا غیر مستقیم با مراکز پنهان صهیونی به عامل اجرایی اقدامات ضد دینی و ضد ملی مراکز فوق بدل شدند. این فراز از مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" تا قسمت دهم ادامه دارد.

مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" نوشته و به کارگردانی سعید مستغاثی در 26 قسمت توسط رضا جعفریان برای شبکه خبر سیما تهیه شده که روزهای زوج ساعت 45/19 از این شبکه پخش شده و روزهای فرد در همین ساعت تکرار می شود.  http://smostaghaci.persianblog.ir/post/402/


نوشته شده در  دوشنبه 89/10/13ساعت  2:45 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

 رمز گشایی جنگ نرم در مجموعه مستند"پروژه اشباح" را حتما ببینید

سری چهارم مجموعه راز آرماگدون تحت عنوان "راز آرماگدون 4 : پروژه اشباح" از شنبه 13 آذرماه  از شبکه خبر سیما پخش خواهد شد. این مجموعه مستند در ادامه 3 سری قبلی که با نام های "راز آرماگدون" ، "راز آرماگدون 2: ارتش سایه ها" و "راز آرماگدون 3: معبد تاریکی" طی سالهای 1387 تا 1389 از شبکه های خبر ، 3 و 1 پخش شد ، در 26 قسمت روی آنتن می رود.

  

در مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح " براساس اسناد و مدارک معتبر داخلی و خارجی ، نقش کانون های پنهان صهیونیستی در به خدمت گرفتن رسانه ها اعم از مطبوعات و رادیو و تلویزیون و اینترنت و سینما و بازی های کامپیوتری در جهت جنگ نرم علیه اسلام و ایران و انقلاب اسلامی  همچنین پدید آوردن فرقه های نوپدید شبه عرفانی و شرک آمیز برای تخریب اذهان نسل جوان و دور ساختن آنها از ادیان توحیدی و ابراهیمی به تصویر کشیده می شود.برای اینکه مخاطب نگرش جامعی از چگونگی سیر حضور این کانون های صهیونی در عرصه های فرهنگی و هنری و همچنین ورطه معنویت های کاذب بدست آورد ، مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" ابتدا نفوذ افکار و اندیشه های سکولاریستی در قالب علوم انسانی غربی از طریق ترجمه و نشر کتب فیلسوفان صهیونیست را در کادر دوربین قرار می دهد و سپس به رسوخ این اندیشه ها و آراء در سرفصل دروس دانشگاهها پرداخته و تشکیل حلقه های دانشگاهی سکولار را براساس همین تفکرات نفوذی نشان می دهد.

تبدیل این حلقه های دانشگاهی سکولار به حلقات فکری ( با همان منشاء اندیشه های صهیونی) و سپس نشر زنجیره ای از مطبوعات وابسته توسط آنها، مرحله بعدی این نفوذ را تشکیل می دهد که در مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" روایت تصویری آن را خواهیم دید که همین مطبوعات زنجیره ای منبع تولید نیروهای دست آموز سکولار برای رسانه های بیگانه می شوند تا پروژه اسلام زدایی و دین ستیزی را درون جامعه اسلامی رسوخ داده و آغاز فروپاشی ایدئولوژیک و سپس فیزیکال انقلاب را از داخل فراهم آورند. این مسیر تکان دهنده به عنوان آخرین مرحله ناتوی فرهنگی علیه اسلام و ایران ، برای نخستین بار در مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" با اتکاء بر تصاویر و فیلم های مستند و تحلیل و تبیین کارشناسان و اساتید دانشگاه و همچنین اندیشمندان حوزه علوم انسانی و تاریخ بر صفحه تلویزیون ایران نقش می بندد و طرح و نقشه های کانون های صهیونی برای استحاله جامعه دینی ایران در طول تاریخ معاصر تا امروز  را افشاء می سازد. پس زمینه این اثر مستند، بیش از 2 سال تحقیق و پژوهش قرار دارد که با همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی همچون دفتر پژوهشهای موسسه کیهان ، موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران ، موسسه فرهنگی موعود عصر (عج) ، موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی و بنیاد مطالعاتی روشنگر انجام پذیرفته است

مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" که شامل عناوینی همچون "جنگ علمی CIA" ، " به عظمت یک نبرد" ، " کنترل افکار عمومی " ، "کریدور شوک" ، "یورش امواج" ، "جنگ سرد دیجیتال" ، "یک کلیک تا مرگ" ، "حکایت سینماتوگراف" ، "سینمای ماسونی" ، "رویای سرزمین موعود" ، "لارنس عربستان" و "...اینک آخرالزمان" می شود توسط سعید مستغاثی نوشته و کارگردانی شده و رضا جعفریان آن را برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه کرده است که از 13 آذرماه روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ساعات 45/12 و 45/19 روی آنتن شبکه خبر می رود و تکرار آن در ساعات یاد شده روزهای یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه پخش خواهد شد.

   

 --------------------------------------------------------------------------------

عوامل مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" عبارتند از:  مدیر برنامه: جواد شیخ اکبری  /  تهیه کننده: رضا جعفریان / محقق، نویسنده و کارگردان: سعید مستغاثی  / مشاور پژوهشی: حسن شایانفر / تصویر برداری: رضا جعفریان (فیلمبرداری در آمریکا: دکتر محسن نیکنام) / دستیار تصویر برداری: مهدی جعفریان / تدوین: وحید چگینی و سجاد سلیمان زاده / مشاور فنی و ویدئو گرافیک: وحید چگینی / موسیقی متن: فرانسیس کویپرز ، پاتریک کنت/ ( موسیقی تیتراژ: وحید چگینی ) /کارشناس-راوی: پژمان کریمی / گوینده متن: ندا ملکی  / مدیر تولید: مهدی جعفریان / دستیاران تهیه: محمد رضا محجوبی و سید محمد باقر میرلوحی / پشتیبانی پژوهشی: موسسه پژوهشی کاربردی سینمای سوم / پشتیبانی فنی: دفتر خدماتی تجهیزات سوشیانت

 با تشکر از: دفتر پژوهشهای موسسه کیهان  -  موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران  - موسسه فرهنگی موعود عصر(عج) - موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی - موسسه تاریخ پژوهی ایران معاصر  - موسسه مطالعه و تدوین تاریخ ایران - مرکز اسناد انقلاب اسلامی - پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی - بنیاد مطالعاتی روشنگر  - موسسه فرهنگی و انتشاراتی قدر ولایت - اداره کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - نمایشگاه بین المللی کتاب تهران - کتابخانه مجلس شورای اسلامی - سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران - فرهنگسرای خانواده - فرهنگسرای ملل - باغ موزه هنرهای ایرانی - موزه هنرهای دینی حضرت امام علی (ع) -  موزه عبرت ایران - کاخ موزه سعد آباد - مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج - سازمان دانشجویی کفا - وزارت علوم و تحقیقات و فناوری - دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران - مرکز آموزشی امام خمینی (ره) - نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و موسسه ناجی هنر - آرشیو مرکزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی - آرشیو شبکه خبر  - گروه سیاسی-اقتصادی شبکه خبر - گروه اداری مالی ، اطلاعات و برنامه ریزی ، پشتیبانی و تولید ، واحد پخش و دفتر ریاست محترم شبکه خبر سیما   منبع:سری چهارم "راز آرماگدون" روی آنتن شبکه خبر در وبلاگ استاد مستغاثی رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران


نوشته شده در  پنج شنبه 89/9/18ساعت  4:13 عصر  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

مجموعه مستند راز آرماگدون به "معبد تاریکی" رسید

 


سری سوم مجموعه مستند "راز آرماگدون" تحت عنوان "معبد تاریکی" از شنبه 8 اسفندماه به روی آنتن شبکه خبر سیما رفت. "راز آرماگدون 3 : معبد تاریکی" که در ادامه دو سری قبلی این مجموعه مستند یعنی "راز آرماگدون" و "راز آرماگدون 2 : ارتش سایه ها" جلوی دوربین رفت ، توسط سعید مستغاثی نوشته و کارگردانی شده و به تهیه کنندگی رضا جعفریان طی پاییز و زمستان سال جاری در گروه سیاسی – اقتصادی شبکه خبر سیما تولید شد. در این سری به تشکیلات مرموز و مخوف فراماسونری پرداخته می شود که علیرغم ادعای مورخین و تاریخ پردازان غربی مبنی بر انتساب به صنف بنایان آزاد در قرن هجدهم میلادی ، اما براساس اسناد و شواهد انکار ناپذیر تاریخی از همان نخستین تحرکات صهیونیسم مسیحی طی اولین جنگ های صلیبی بوسیله گروهی از صلیبیون به نام شوالیه های معبد ، بنیاد نهاده شد و سپس در طول قرون بعد به عنوان بازوی پنهان صهیونیسم ، در دربارها و حکومت ها و سازمان های اقتصادی و موسسات فرهنگی نفوذ کرد تا با گسترش سلطه صهیونی ، زمینه های حکومت جهانی مورد نظرشان را بوجود آورد. در "راز آرماگدون 3 : معبد تاریکی" ضمن اشاره به زمینه های شکل گیری و  توسعه فراماسونری، به چگونگی رسوخ تفکر و عوامل آن در تاریخ معاصر ایران خصوصا از دوران قاجار پرداخته شده و تا سقوط رژیم پهلوی، تلاش آن را در به خدمت گرفتن گروهی از به اصطلاح نخبگان و شبه روشنفکران برای گستراندن میدان غارت مادی و معنوی این سرزمین و تبدیل آن به پایگاه مستقیم صهیونیسم در منطقه به نمایش در می آورد.


جستجوی ردپای تشکیلات فراماسونری در دوران پس از رژیم شاه و پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه نشریات و کتب و همچنین دانشگاهها و مواد درسی موسسات آموزش عالی ، از دیگر مباحث مطرح شده در سری سوم مجموعه مستند "راز آرماگدون" است.


برای سری جدید از این مجموعه نیز همچون دو سری پیشین ، منابع مختلف و معتبر داخلی و خارجی از جمله اسناد منتشره وزارت امور خارجه بریتانیا و وزارت امور خارجه آمریکا همچنین اسناد کشف شده از مراکز و لژهای فراماسونری در ایران و سایر نقاط جهان ، خاطرات عناصر و عوامل دست اندرکار تشکیلات فراماسونری در دنیا ، اسناد ساواک و دهها کتاب و نشریه فارسی و انگلیسی در کنار گفت و گو با کارشناسان و مورخان ایرانی و خارجی مورد استناد قرار گرفته است. در این مسیر کارشناسانی همچون دکتر عدنان اکتار ( هارون یحیی) پژوهشگر و نویسنده برجسته جهان اسلام در ترکیه ، پرفسور حامد الگار ( محقق و مورخ انگلیسی مقیم آمریکا) ، دکتر علی اکبر ولایتی ، دکتر موسی نجفی ، دکتر شهریار زرشناس ، دکتر موسی حقانی ، دکتر احمد دوست محمدی ، دکتر مظفر نامدار و ...و موسسات پژوهشی و تحقیقاتی مانند موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران ، موسسه فرهنگی هنری موعود عصر (عج) ، دفتر پژوهش های موسسه کیهان ، موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی ، بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر ، دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران ، پژوهشگاه علوم انسانی و بنیاد تحقیقات علمی ترکیه (Science Research Foundation) به بخش پژوهش و تحقیقات مجموعه "راز آرماگدون 3: معبد تاریکی " یاری رسانده اند. 


 


"شوالیه های معبد" ، " مانیفست ماسونی " ، "فراموشخانه ملکم" ، " مولود قرون وسطی" ، " در خدمت و خیانت روشنفکران" ، " سرکوب رسانه ای" ، " نژاد پرستی باستانی" ، "دیکتاتوری منور " و "لارنس ایران" از جمله عناوین قسمت های مختلف مجموعه مستند "راز آرماگدون 3: معبد تاریکی" است که هر روز ساعات 45/12 و 45/19 از شبکه خبر سیما پخش می شود و قرار است همزمان از شبکه اول سیما نیز به نمایش درآید.

عوامل مجموعه "راز آرماگدون 3 : معبد تاریکی" به شرح زیر هستند:

مدیر برنامه : جواد شیخ اکبری - تهیه کننده : رضا جعفریان – محقق ، نویسنده و کارگردان : سعید مستغاثی – تصویر بردار : رضا جعفریان ( فیلمبرداری در آمریکا : محسن نیکنام – فیلمبرداری در ترکیه : بنیاد تحقیقات علمی ) – تدوین : سید وحید قاضی – مشاور فنی و ویدئو گرافیک : وحید چگینی – تیتراژ : سجاد سلیمان زاده – موسیقی متن : فرانسیس کویپرز ، پاتریک کنت ( موسیقی تیتراژ: وحید چگینی ) – کارشناس / راوی: سید هاشم میرلوحی – گوینده متن : ندا ملکی ، سعید مستغاثی (دوبله : میر سعید قاضی) – صدابردار : مهدی جعفریان – دستیار تهیه : سید محمد باقر میرلوحی – مدیر پشتیبانی : رضا عقیلی آشتیانی – مدیر مالی : حسن جعفریان – پشتیبانی پژوهشی : موسسه پژوهشی کاربردی سینمای سوم – پشتیبانی فنی : دفتر خدماتی تجهیزات سوشیانت

با تشکر از: دفتر مطالعات سیاسی بخش آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه، مرکز آرشیو و پژوهش های ریاست جمهوری، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، باغ موزه هنرهای ایرانی،خبرگزاری جمهوری اسلامی، موزه عبرت ایران، دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، روابط عمومی قوه قضاییه ، معاونت پژوهشی دانشگاه حضرت امام جعفر صادق (ع)، بیمارستان مسیح دانشوری، آرشیو مرکزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی، آرشیو شبکه خبر و دکتر عدنان اکتار ( هارون یحیی) ، خانم صدا آرال( مدیر روابط عمومی بنیاد تحقیقات علمی ترکیه)، محمد رضا مومن علایی، محمد بابایی، متین محجوب، محمد جعفریان، روح الله چگینی، محمد رنجبر، محمود کاکاوند، مختار سیروسی، مجید اسدی، دبیرستان شهید اندرزگو ، پاساژ مبل پاسارگاد و نمایشگاه مبل ارشیا. منبع:وب استادمستغاثی


نوشته شده در  یکشنبه 88/12/9ساعت  4:41 عصر  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]