سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمی دانم موسسه ممری را می شناسید یا نه (برای اطلاع بیشتر اینجا را کلیک کنید) این ماشین تبلیغاتی صهیونیستی هر اقدام رسانه ای در خصوص صهیونیست از سوی سایر کشورها صورت میگیرد رصد و به زبان انگلیسی ترجمه می کند. از اخرین فایل هایی که در ممری تی وی قرار گرفته است بخشی از مستند راز آرماگدون 4: پروژه اشباح که در خصوص شبکه اجتماعی فیس بوک ساخته شده است. برای دیدن این برنامه می توانید به این لینک مراجعه کنید. و یا فایل مذکور را از طریق این لینک دانلود کنید.مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی  در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است. برای دیدن وبلاگ سعید مستغاثی می توانید به این لینک مراجعه کنید.  (منبع: http://mhta.persianblog.ir/post/785/)

متن برخی از قسمت های این مستند استراتژیک را در سایت نویسنده و کارگردان آن استاد سعید مستغاثی ببینید: زمینه های تاریخی و تئوریک جریان فتنه 88 –بخش نهم / زمینه های تاریخی و تئوریک جریان فتنه 88 –بخش هشتم /  زمینه های تاریخی و تئوریک جریان فتنه 88 –بخش هفتم  / زمینه های تاریخی و تئوریک جریان فتنه 88 –بخش ششم  / زمینه های تاریخی و تئوریک جریان فتنه 88 –بخش پنجم /  زمینه های تاریخی و تئوریک جریان فتنه 88 –بخش چهارم /  زمینه های تاریخی و تئوریک جریان فتنه 88 –بخش سوم /  زمینه های تاریخی و تئوریک جریان فتنه 88 –بخش دوم / زمینه های تاریخی و تئوریک جریان فتنه 88 –بخش اول

موسسه‌ی تحقیقات رسانه‌ای خاورمیانه (MEMRI)

 روزانه ترجمه‌ انگلیسی همه فیلم‌ها و رسانه‌های عربی، ایرانی و ترکی را فراهم می‌آورد. این موسسه همچنین تحلیل‌های دست اول فرهنگی، سیاسی و مذهبی خاورمیانه را تهیه می‌نماید.MEMRI روزانه اخبار خود را، همراه با مدیران سیاسی و فرهنگی‌اش، به خروجی‌های خبری ایالات متحده و اروپا ارسال می‌کند. لازم به اشاره است که همه‌ی اینها رایگان هستند. از این‌رو روزنامه‌نگاران، سردبیران و تحلیل‌گران بسیاری آن را تحفه‌ی الهی می‌پندارند. اما به گفته کارشناسان، MEMRI عملیات تبلیغاتی خطرناک و بسیار پیچیده‌ای است که نفرت و اطلاعات غلط را بطور گسترده منتشر می‌کند

به نوشته موعود به نقل از این‌فوکس پروفسور نورمن جی. فینکلشتاین، محققی معروف در زمینه مطالعات اسرائیل - فلسطین در گفت گو با روزنامه این فوکس گفت "آنها از همان تکنیک تبلیغاتی استفاده می‌کنند که نازی‌ها بکار می‌بردند. آنها اطلاعات سلیقه‌ای را از متن بیرون می‌کشند تا به کسانی که علاقه‌ای به آنها ندارند آسیب شخصی یا سیاسی برسانند". 

به عنوان مثال مسئله‌ی پروفسور حلیم برکة، رمان نویس و محقق مرتبط با مرکز مطالعات معاصر عرب در دانشگاه جرج تاون را در نظر بگیرید. وی در سال 2002 مقاله‌ای را با موضوع صهیونیسم در روزنامه الحیات لندن منتشر نمود، اما گفت MEMRI آنچه را که نوشته بود در موارد خاص، بصورت انتخابی منتشر کرد.

 برکة اظهار داشت "من می‌دانم چطور میان یهودیت و صهیونیسم تفاوت قائل شوم، اما آنها مقاله‌ام را تحریف کردند. بخش‌های خاص را باقی گذاشتند و سعی کردند آن را ضد یهود جلوه دهند". اندکی بعد، کمپس واچ (Campus Watch)، ابتکار ضد اسلام بدنام به نام دنیل پایپس، با ترجمه‌ی آن‌ برای لکه‌دار کردن اعتبار دانشگاه جرج تاون بهره‌برداری کرد 

فینکلشتاین، منتقد صریح سیاست‌های اسرائیل و لابی آمریکایی طرفدار اسرائیل، نیز با MEMRI مسئله داشت. او در سال 2006 مصاحبه‌ای در تلویزیون لبنان درباره اینکه هلوکاستِ نازی چطور جهت ساکت کردن منتقدان اسرائیل بکار گرفته می‌شود، انجام داد. فینکلشتاین پس از آن در وبسایت خود نوشت: "اخیرا MEMRI مصاحبه‌ام را با تلویزیون لبنانی درباره هلوکاست منتشر کرد. خبر MEMRI طوری طراحی شد که من را منکر هلوکاست نشان دهد". فینکلشتاین فراتر از آنکه منکر هلوکاست باشد، صاحب پدر و مادری است که هردو بازمانده این واقعه هستند و درواقع او معمولا از آن سخن گفته است. اما MEMRI قادر است با ویرایش بخش عمده‌ی مصاحبه، مخالف ماوقع را نشان دهد. با اضافه شدن برخی نظرات مدیر برنامه به نظر می‌رسد مصاحبه درباره دست کم گرفتن تعداد یهودیان واقعه‌ی هلوکاست است، نه درباره مسئله‌ی اسرائیل _ فلسطین. 

میل قوی MEMRI به صیانت از اسرائیل از افراد و علایقی نشات می‌گیرد که هزینه‌ی فعالیت‌های بین‌المللی آن را تامین و مدیریت می‌کنند.این مرکز در سال 1998 توسط ایگال کارمون (Yigal Carmon)، سرهنگ سابق در وزارت دفاع اسرائیل (شاخه اطلاعاتی) که پیشتر ریاست یک مرکز غیرنظامی در کرانه غربی را نیز برعهده داشت، و همینطور میراو وورمسر (Meyrav Wurmser) اسرائیلی تبارو محافظه‌‌کار تندروی جناح راست پایه‌ریزی شد 

میراو همسر دیوید وورمسر است که زمانی محقق موسسه‌ی امریکن اینترپرایز، و سپس صاحب‌ منصبی در وزارت کشور تحت نظر جان بولتون بود. هردوی این افراد در نوشتن کتاب "یک شکست تمیز: استراتژی جدید برای امنیت منطقه" (A Clean Break: A New Strategy for Securing the Realm) ، که سند اصلی 1996 بود و حامی قطع مذاکرات با فلسطینی‌ها و جنگ دائمی با اعراب جهان به شمار می‌رفت، شرکت داشتند. 

آنها همچنین با داگلاس فیث، الیوت ابرامز، ریچارد پرل و سایر ایده ئولوگ‌های جناح راست که داستان ساختگی نقش صدام در یازده سپتامبر را تولید و آرایش دادند، همکاری داشتند. MEMRI دفاتری در قدس، برلین، لندن، واشنگتون و توکیو دارد، و در سال 2006، کارمون ادعا کرد در عراق نیز صاحب دفتر استاین موسسه فیلم‌ها و نوشته‌های رسانه‌ها را به زبان‌های انگلیسی، آلمای، عبری، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی و ژاپنی ترجمه می‌کندمالیات مازاد سال 2004 حکایت از سرمایه‌گذاری دو تا سه میلیون دلاری آمریکا در این سازمان دارد که بیشتر آن از جانب خیرین و موسسات محافظه‌کار تامین می‌شود. در عین حال کسانی که بیشتر تحقیق کرده‌اند به مبالغ بیشتری معتقدند. علاوه بر کارمون، شمار بسیاری از کارکنان MEMRI از متخصصان سابق وزارت اطلاعات اسرائیل هستند. احتمالا میان این موسسه و تشکیلات اطلاعاتی فعلی اسرائیل ارتباطی وجود دارد. 

بر مبنای مقاله‌ای که در سال 2005 در روزنامه اسرائیلی هاآرتص منتشر شد، نیروهای دفاعی اسرائیل مسائل ساختگی را در رسانه‌های عربی ایجاد می‌کنند، که سازمان مذکور پس از ترجمه، آنها را به خورد روزنامه‌نگاران اسرائیلی می‌‌دهد. چند درصد از فعالیت‌های MEMRI در امتداد اعمال وزارت دفاع اسرائیل است؟ سوالی که درنتیجه‌ی مقاله‌ی هاآرتص بوجود آمد پروفسور جان کول را برانگیخت تا چنین بنویسد: "چه میزان از آنچه درباره "تروریسم حزب الله" و "منابع خبری عربی" می‌دانیم ساخته و پرداخته‌ی کارخانه‌ی داستان‌نویس تلاویو است؟ "برایان ویتاکر، روزنامه‌نگار انگلیسی و سردبیر بخش خاورمیانه روزنامه گاردین، MEMRI را "اساسا ماشین تبلیغاتی" می‌داند.

کن لوینگستون، شهردار لندن، آنها را به "تحریف آشکار" متهم می‌نماید، و افسر سابق سازمان اطلاعات آمریکا، وینس کانیسترارو، نوشته است "آنها مشی گزینشی دارند و بخاطر دیدگاه سیاسی خود، که راست‌گرایی افراطی لیکود است، به عنوان تبلیغات‌چی فعالیت می‌کنند". نورمن فینکلشتاین، با همان صراحت خاصش نوشت: "MEMRI ارتش اصلی تبلیغات اسرائیلی است و با آنکه رسانه‌ی اصلی منابع خبری جهان عرب می‌باشد، به همان اندازه قابل اعتماد است که اطلاعات ژولیوس استرچر (سیاستمدار نازی) از دنیای یهود قابل اعتماد بود".  

کول در ای‌میلی به روزنامه فوکس MEMRI را "سازمان تبلیغاتی راست- صهیونیست توصیف کرد که با مشی گزینشی خود در ترجمه، تبلیغات نامعلومی انجام می‌دهد". درواقع MEMRI دنیای عرب را بدخواه و بی‌مغز جلوه می‌دهد که تقریبا بطور کامل از بنیادگرایان متعصب و دمدمی مزاج ساخته شدههر ماجرایی که بتواند مردم خاورمیانه را دیوانه، منفور یا اهریمنی نشان دهد ترجمه می‌شود؛ هرآنچه آنها را مطلع، با استعداد و ستودنی نشان می‌دهد مورد چشم‌پوشی قرار می‌گیرد. 

MEMRIمی‌گوید اصلاح‌طلبان ‌‌عرب زبان را تحت پوشش خبری قرار می‌دهد، اما شاهدان ریزبین نشان می‌دهند به ندرت کسانی که اسلام و فرهنگ عرب را جذاب نشان‌ می‌دهند پوشش خبری داده می‌شوند و مسائل مربوط به رنج و محنت فلسطینیان، معاندان اسرائیلی، اسلامگرایان میانه‌رو، مسیحیان دولت‌های عربی یا جنبش عاری از خشونت مخالف دیوار حائل در سرزمین‌های اشغالی در لیست اخبار آن جای نمی‌گیرد. 

این‌فوکس از کارمون پرسید چرا MEMRI اخبار بیشتری درباره وقایع داخلی اسرائیل گزارش نمی‌دهد. کارمون گفت: "هشتاد درصد این اخبار به زبان انگلیسی موجودند". پرسیدیم پس چرا هر از چند هفته تعدادی از آن اخبار را نمی‌خرید و منتشر نمی‌کنید تا تصویر موزون‌تری از خاورمیانه نشان دهید. او در جواب گفت: "احتمالا این کار قانونی نخواهد بود".  

در اینجا موضوع کپی رایت، مالکیت و قدرت به میان آمد. از او پرسیدیم چرا MEMRI همه‌ی اخباری را که ترجمه می‌کند کپی رایت می‌کند، درحالیکه اکثر آنها را نویسندگان عرب نوشته‌اند. کارمون جواب داد: "البته که کپی رایت می‌کنیم. وقتی خبری را از زبانی به زبان دیگر ترجمه می‌کنیم دیگر مال ماست، چون کار ما بوده است". 

برای اطمینان از صحت این نظریه با نیویورک تایمز ارتباط برقرار نمودیم. یکی از کارمندان بخش حق تالیف که نخواست نامش ذکر شود گفت: "اگر خبری از تایمز را ترجمه کنید، آن خبر همچنان متعلق به ماست چون ما آن را تولید کرده‌ایم". زمانی که بر سر ترجمه‌ی یک عبارت و حتی یک کلمه جنگ و صلح درمی‌گیرد، ریزترین نکات هم اهمیت می‌یابند. اما آیا می‌توان به مترجم اعتماد کرد؟  طبق اظهار نظر منتقدان تا زمانی که MEMRI ترجمه‌ی اخبار عبری مربوط به شکنجه‌ی فلسطینیان در زندان‌های اسرائیل، تبعید اجباری ایلان پیپ و عزمی بشارة، و ترفیع اویگدور لیبرمن نئو‌فاشیست به سمت نخست‌وزیری اسرائیل را آغاز نکند، اخبار خاورمیانه را بصورت واقعی پوشش نمی‌دهد فینکلشتاین گفت: "من گمان می‌کنم بهتر است فرض کنیم هرآنچه MEMRI از اخبار خاورمیانه ترجمه‌ می‌کند غیرقابل اطمینان است". 

 لارنس سوایم ترجمه: ف. شفیعی منبع :سایت موعودلینک مطلب : http://mouood.org/content/view/5161/3/ 

 سایت بصیرت : http://www.basirat.ir/news.aspx?newsid=13600


نوشته شده در  پنج شنبه 89/12/26ساعت  4:2 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

 توطئه های صهیونی درمقابل قیام حضرت حجت(عج) درآخرین قسمت رازآرماگدون4

...و اینک آخرالزمان

  

 

تصویری از نیموتی فرنیش در کنار دیوار ندبه اورشلیم

 

 

 

"...و اینک آخرالزمان" عنوان بیست و ششمین و آخرین قسمت مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که درباره نقشه ها و توطئه های سازمان های اطلاعاتی – امنیتی و سرویس های جاسوسی غرب صلیبی / صهیونی برای مقابله با قیام حضرت ولی عصر امام زمان ( عج) ، ساعات 45/19 و 45/23 ( یا احتمالا  45/00 بامداد) شنبه و یکشنبه 9 و 10 بهمن و ساعت 45/12 یکشنبه و دوشنبه 10 و 11 بهمن از شبکه خبر سیما پخش خواهد شد.

104 قسمت 15 دقیقه ای در 4 سری از مجموعه "راز آرماگدون" ( که از اردیبهشت ماه  1387 روی آنتن شبکه های سیما رفت و اینک پس از 2 سال و 10 ماه ظاهرا به پایان راه خود رسیده ) سعی داشت تا براساس اسناد و مدارک و شواهد انکار ناپذیر و معتبر ، تمامی سعی و کوشش و نقشه ها و توطئه های کانون های آشکار و پنهان صهیونی را در طول بیش از 10 قرن اخیر به نمایش درآورد که اگر چه ابعاد بسیار گسترده و متنوعی داشت اما در نهایت برای تسخیر کره ارض و برپایی حکومت جهانی صهیون به کار گرفته شد که در آخرین گام خود از طریق جنگ آخرالزمان و یا همان آرماگدون تحقق می یافت. آرماگدونی که در اصل برای برای مانع تراشی در برابر ظهور و قیام حضرت حجت ابن الحسن عسکری (عج) طراحی شده  و همه  زمینه هایی که در طول این قرن ها برای تدارک آن جنگ آخرالزمانی بنا شد همچون رواج تفکر شرک آلود و نژادپرستانه صهیونی ، تغییر نقشه سیاسی و جغرافیایی دنیا و دستکاری تئوریک و عملی در تاریخ جهان و ایران ، در واقع آرایش همه هیمنه غرب صلیبی /صهیونی بود علیه قیام موعود مقدس شیعه.

در تک تک این 104 قسمت ، شاهد اسناد و مدارک منتشر نشده و بعضا تکان دهنده ای بودیم که نشان می داد این کانون های صهیونی ( که امروز متاسفانه سرنخ قدرت های سلطه گر سیاسی و اقتصادی و فرهنگی جهان را در چنگ دارند) چگونه گام به گام و از طرق مختلف ، سعی کردند تا جهان را برای عملی ساختن برنامه های شیطانی و پلید خود آماده سازند . آنچه به وقوع پیوست ( اگرچه ممکن است در ظاهر غلبه ای موقتی در دورانی را برایشان مشتبه سازد) اما مصداق  وعده الهی بوده و هست ، که سرانجام ناکامی آنان و پیروزی اهل ایمان را محقق می گرداند.

و اینک در قسمت پایانی از سری چهارم ، برای نخستین بار اسناد و تصاویر و شواهدی بر صفحه تلویزیون می رود که چگونه عوامل اطلاعاتی و جاسوسان شناخته شده سرویس های امنیتی غرب ، به طور علنی و در پوشش‌های مختلف، طی یکی دو دهة اخیر در پی شناسایی جریان فرهنگ مهدوی، فعالان این حوزه و کسب اخبار احتمالی حتی از محل استقرار، زندگی و آمد و شد حضرت مهدی صاحب‌الزمان(ع) بوده‌اند. از همین رو بود که در زمان حاکمیت جورج دبلیو بوش کمیسیونی به ریاست وی و شرکت کارشناسان خبره سازمان CIA ، برای شناسایی حضرت صاحب‌الزمان(ع) و فرهنگ مهدوی جاری میان شیعیان تأسیس و راه‌اندازی شد.

دستگیری برخی چوپانان بینوای عراقی از میان صحاری، بازجویی ویژه از برخی دستگیرشدگان مانند بازجویی از مرحوم شیخ راغب حرب، گزارش‌های مستند تهیه شده توسط برخی خبرنگاران از مسجد مقدس جمکران و برخی مؤسسات فرهنگی مهدوی تنها نمونه‌هایی از این ماجرای دور و دراز است که بخشی از تصاویر مستند آن را در قسمت پایانی مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" مشاهده خواهیم نمود.

از جمله افرادی که به طور مخفیانه و در پوشش متفکر و اندیشمند جریان مهدوی و موعود گرا به ایران آمد و حتی در یکی از همایش های موسسات مهدوی شرکت نمود  یکی از بازجویان و مشاوران ارشد ارتش آمریکا به نام "تیموتی فرنیش" بود که برای نخستین بار تصاویر و مستندات و حتی مکتوبات وی در وبلاگ رسمی اش در این برنامه مقابل دوربین تلویزیون قرار می گیرد.

"تیموتی فرنیش" Timothy Furnish زبان‌شناس و بازجوی مسلط به زبان عربی، عضو Army Intelligence یعنی اطلاعات ارتش آمریکا در ایران حضور یافت، مقالة ارسالی خود را که به اقرار خودش پوششی برای حضور آزاد و رسمی‌اش بود قرائت کرد، به مسجد مقدس جمکران رفت، عکس و گزارش تهیه کرد و پس از بازگشت به آمریکا در وبلاگش ، خود را یک "یانکی محافظه‌کار در بارگاه خمینی" معرفی کرد. تیموتی فرنیش به اعتراف خودش در وبلاگ رسمی اش عضو ارشد بخشی از ارتش ایالات متحده است که مسئول جمع‌آوری اطلاعات تاکتیکی و عملیاتی استراتژیک دقیق و مرتبط در سطح فرماندهان ارتش آمریکا به شمار می آید. پست دوم او در ارتش ، جانشین کشیش یا chaplain candidate است. وی پیش از این در کتابی با عنوان "مقدس‌ترین جنگ‌ها" از مهدی‌های اسلامی، جهاد و اسامه بن لادن سخن به میان آورده بود. مصاحبه‌های او را در برخی سایت‌های اینترنتی می‌توان مطالعه کرد.

در این قسمت از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" نتیجه تحقیقات و آنالیز این دسته از جاسوسان با نمایش اسناد و توسط کارشناسان معتبر مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد که آن جاسوسی ها چگونه به شکل شبهه اندازی در ظهور و قیام حضرت مهدی ( ع) از سوی رسانه های صهیونیستی و عوامل وابسته در سطحی وسیع در جهان به خصوص دنیای اسلام عملیاتی شده تا حرکت مهدوی را اقدامی خشونت بار و زمینه ساز جنگ جهانی سوم نمایانده و یا اساسا آن را منکر شوند.

مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده بود. منبع: http://smostaghaci.persianblog.ir/post/422


نوشته شده در  جمعه 89/11/29ساعت  7:9 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

معنویت های آنارشیستی، پائولو کوییلو و شیطان پرستی در راز آرماگدون4

 

قسمت بیست و پنجم از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" ، عنوان "معنویت های آنارشیستی" را برخود دارد و درباره برخی دیگر از مهمترین فرقه های نوظهور شبه عرفانی، ساعات 45/19 و 45/00 بامداد چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه 6 و 7 و 8 بهمن و همچنین ساعت 45/12 پنجشنبه ، جمعه و شنبه 7 و 8 و 9 بهمن از شبکه خبر سیما پخش می شود.

فرقه موسوم به "رام اله" و همچنین برخی نحله های فکری که تحت لوای راههای موفقیت و عرفان کیهانی و ...در جامعه نمود پیدا کرده اند، از دیگر معنویت های انحرافی به شمار می آیند که در طول چند سال اخیر جوانان و خانواده های بسیاری را به تباهی کشاندند و در این قسمت اسناد و تصاویری از وابستگی این فرقه ها به کانون های ماسونی ارائه خواهد شد.

از طرف دیگر متاسفانه بخشی از ادبیات نو ، از مهمترین راههای نفوذ برخی شبه عرفان های نوپدید و انحرافی بوده که خصوصا در یک دهه اخیر تحت عنوان کتاب های پائولو کوییلو ، تفکرات ضد الهی و شرک آلود و مفسده آمیز را در میان نسل امروز رواج داده و متاسفانه با تسامح و تساهل برخی مسئولین فرهنگی از جمله پرتیراژترین کتب منتشره به شمار آمده است.

در قسمت "معنویت های انحرافی" از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" برای اولین بار در تلویزیون ، ضمن پرداختن به زندگی نابهنجار و فساد آمیز پائولو کوییلو براساس نوشته ها و مکتوبات معتبر ، اسناد تکان دهنده ای از وابستگی وی به کانون ها و محافل صهیونی به نمایش درمی آید از جمله اعتراف خودش در مصاحبه ای با نشریه "فوکوس مونیخ" در 19 دسامبر 2007 که اعلام می کند 10 سال عضو بنیاد شیمون پرز ( از روسای رژیم اسراییل) بوده است.  کوییلو در آن مصاحبه می گوید: "...برای 10 سال است که عضو  مرکز شیمون پرز برای صلح (Shimon Perez Center for Peace) هستم. این نهادی است که به خود آقای پرز مربوط است و تلاش هایی که برای برقراری صلح در خاورمیانه انجام می شود را سازمان می دهد..."!

سپس فیلم منحصر به فردی از سخنرانی شیمون پرز در کنفرانس داووس سال 2001 پخش خواهد شد که در آن شیمون پرز به طور علنی ، شبه عرفان پائولو کوییلو و کتاب های او را به عنوان راه حلی برای  تثبیت اسراییل در خاورمیانه معرفی می کند. او در آن کنفرانس خطاب به کوییلو می گوید :"...معنویتی که شما مبلغ آن هستید، در خاورمیانه برای ما بسیار مفید است و ما بدین شیوه می توانیم با تروریسم مقابله کرده و صلح و آرامش یهودیان را در کشور خود حکمفرما کنیم..."

از دیگر فرقه های صهیونی که در این قسمت از مجموعه "راز ارماگدون 4" مورد بررسی قرار می گیرد ، شیطان پرستی است که با اسناد و تصاویر منتشر نشده ای ، علاوه برآنکه قرابت های تردید ناپذیر آن با فراماسونری روشن می گردد ، به ارتباط سرکرده آن با ماموران شناخته شده سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی غرب از جمله CIA اشاره شده و سپس فیلمی اختصاصی از صحبت های آنتوان لاوی ( یکی از روسای معدوم فرقه شیطان پرستان) درباره وابستگی این فرقه به تشکیلات جهانی  فراماسونری به نمایش درمی آید. تصاویری از سران سیاسی و اقتصادی و فرهنگی غرب که با دستان خود علامت شیطان پرستی را نشان داده اند از جمله دیگر بخش های جالب توجه این قسمت است.

مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر تهیه شده است. منبع:  http://smostaghaci.persianblog.ir/post/421


نوشته شده در  جمعه 89/11/29ساعت  7:7 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

عرفان های نوظهور، فرقه های نوپدید

 

قسمت بیست و چهارم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" که پیدایش فرقه ها و کالت های شبه عرفانی را از ربع پایانی  قرن بیستم  پی می گیرد ، عنوان "عرفان های نوظهور" برخود دارد که ساعات 45/19 ، 45/00 دوشنبه و سه شنبه 4 و 5 بهمن و همچنین 45/12 سه شنبه و چهارشنبه 5 و 6 بهمن از شبکه خبر سیما پخش می شود.

بحث فرقه ها و مکاتب شبه عرفانی اگرچه ریشه در سالهای دور دارد اما در غرب امروز از اواخر دهه 70 و به ویژه در اوایل دهه 90 میلادی شکل حادی به خود گرفت . یعنی از همان سالهایی که رواج سکولاریسم افراطی در غرب (که از 3-4 قرن پیش شکل گرفته بود) بشر غربی را به تدریج از ادیان الهی و معنویت حقیقی دور ساخت که منجر به نوعی عصیان زدگی ، گریز از هرگونه اخلاقیات و دست زدن به هر نوع ساختار شکنی رفتاری  گردید به نحوی که شدیدا بنیان خانواده و بالتبع ریشه های جامعه غربی را در معرض از هم گسیختگی و فروپاشی قرار داد. از همین رو بشر تهی شده از معنویات و گیج و گم در تکنولوژی افسارگسیخته ، به تدریج خود را نیازمند معنویت واقعی دید و نوعی بازگشت به هویت و ریشه ها ، جوامع غربی را در برگرفت. اما در چنین حالتی کانون های صهیونی ، تمام رشته هایی که در طول نزدیک به 4 قرن برای دور ساختن این انسان از خدا و آسمان و ادیان توحیدی  بافته بودند را پنبه شده می دیدند. بنابراین و برای اینکه این بشر تشنه معنویت روی به ادیان توحیدی و ابراهیمی نیاورد ، سعی کردند با هزینه های گزاف ، معنویت های کاذب و عرفان های جعلی بتراشند که ناگهان صدها و هزاران کالت و مکتب و فرقه از این دست در غرب ظهور کرد و کم کم به جانب شرق نیز روی آورد.

در طی بررسی ها و تحقیقات گسترده ای که برای ارائه در این مجموعه برروی ماهیت و طرز تفکر فرقه های مذکور به عمل آمد و در سطحی وسیع و توسط کارشناسان خبره ، اسناد و مکتوبات درونی و همچنین منتشر شده آنها مورد پژوهش قرار گرفت، مشخص شد که همه آنها در 3 نقطه و نکته مشترک هستند ؛

 اول این که تمامی این فرقه ها ، مقابله با ادیان توحیدی و مذاهب ابراهیمی را نشانه رفته اند و دوم همگی شریعت گریز هستند تا فرد تحت انقیاد فرقه های مذکور ، همچنان تحت سلطه تفکر سکولاریستی از راهیابی هرگونه تفکر دینی به عرصه زندگی خود و اجتماع پرهیز نماید و بالاخره سوم اینکه مبانی فکری و آیین های اعتقادی آنها کاملا از آموزه های فرقه صهیونی کابالا منشاء گرفته است. فرقه ای که برای برپایی حکومت جهانی صهیون ، موقعیت و جایگاه استراتژیک داشته و همچنانکه زمانی منشاء پدید آمدن سازمان مخوف فراماسونری شد، امروز نیز فرقه های شبه ماسونی نوظهور و عرفان های انحرافی از آن نشات گرفته است.

در این قسمت و قسمت بعدی از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" برای نخستین بار اسناد و شواهد تاریخی وابستگی معروفترین و شناخته شده ترین فرقه های یاد شده ( که متاسفانه بر اثر تسامح و تساهل مسئولین فرهنگی، در کشور ما نیز نفوذ قابل توجهی یافته اند) به کانون های صهیونی ، انجمن های فراماسونری  و سرویس های جاسوسی غرب در برابر دوربین تلویزیون قرار می گیرد.

در قسمت "عرفان های نوظهور" به برخی از این فرقه های نوظهور پرداخته می شود همچون عرفان به اصطلاح سرخپوستی  و کتاب های کارلوس کاستاندا ، گرایشات منسوخ چینی و تبتی که عمدتا با هزینه و امکانات سازمان های اطلاعاتی و امنیتی غرب توسط مزدورانی مثل دالای لاما ترویج می گردد ، شبه عرفان سای بابا و کریشنا مورتی (که براساس اسناد این برنامه، توسط انجمن ماسونی تئو سوفی و فرد مرموزی به نام مادام بلاواتسکی شکل گرفت) ، فرقه ای منسوب به  اوشو  ( که متاسفانه کتاب ها و اندیشه هایش در سطحی گسترده در کشور ما منتشر و توزیع شد) که برای اولین بار در این قسمت از مجموعه "راز آرماگدون 4" بر طبق اسناد انتشار یافته از منابع غربی ، انحرافات اخلاقی و روحی اوشو برای مخاطب تلویزیون افشاء می گردد ، همچنین فرقه اکنکار که مستقیما از کانون های صهیونی در آمریکا هدایت شده و می شود و بالاخره TSM   که نوعی نگاه منجی گرایانه و آخرالزمانی کاذب را برای مقابله با انتظار شیعیان ترویج می نماید ، از جمله فرقه ها و شبه عرفان های نوظهوری هستند که با تصاویر و اسناد مکتوب و شفاهی و از طریق کارشناسان و پژوهش گران این حوزه در قسمت بیست و چهارم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" مورد بررسی و تحلیل قرار میگیرند و خصوصا مهمترین موضوعی که برخی از این فرقه ها مدعی هستند یعنی اعطای آرامش روحی و روانی به پیروانشان از طریق نیاندیشیدن و خالی کردن ذهن ، با نگرش روانشناسی و جامعه شناسی نقد شده ( آرامشی که همچون پناه بردن به مخدرات، آنی است و تداوم ندارد) و با آرامش حقیقی که بنا به نص صریح کلام الله مجید تنها با یاد خدا و ذکر و تفکر و اندیشه در اسماء و خلقت الهی و فلسفه آفرینش میسر شده ، مقایسه می شود ( که آرامش و تسکینی پایدار و جاودان برای اهل ایمان است) و نتیجه گرفته می شود که آن نوع آرامش ناپایدار و لرزان و مخدری (که از طریق فکر و اندیشه نکردن میسر می گردد ) همانا چیزی است که مطلوب کانون های صهیونی  بوده برای سلطه بر ملت ها و سرزمین های دیگر و در نهایت عملی ساختن همان ایده شیطانی دیرین خویش در تسخیر کره ارض.

مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است.  منبع: http://smostaghaci.persianblog.ir/post/419


نوشته شده در  جمعه 89/11/29ساعت  7:5 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

 درویشان سکولار،

   

 

عنوان قسمت بیست و سوم از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" ، "درویشان سکولار" است  که درباره پدیده صوفی گری و درویشی برای مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) ، ساعات 45/19 ، 45/00 شنبه و یکشنبه 2 و 3 بهمن و همچنین 45/12 یکشنبه و دوشنبه 3 و 4 بهمن از شبکه خبر سیما پخش می شود.

در این قسمت ضمن بررسی عرفان ناب اسلامی که اصل آن از کلام الله مجید ، ادعیه و سخنان ائمه اطهار (س) می آید ، به زمینه ها و اهداف پیدایش عرفان های جعلی توسط کانون های صهیونی پرداخته می شود. عرفان هایی که اساسش بر جدایی دین از سیاست ( همان تئوری صهیونیستی سکولاریسم) قرار داشت و تحت عنوان تصوف به تدریج فرقه ها و انجمن های دراویش را پدید آورد. فرقه ها و انجمن هایی که قرار بوده و هست ، وجوه ظلم ستیزی و عدالت طلبی اسلام را هدف قرار دهند. نقل بخشی از کتاب مهم مایکل برانت ( کارشناس ارشد و سابق بخش شیعه شناسی سازمان CIA) در مورد اختصاص 900 میلیون دلار برای ایجاد انحراف در شیعه و از جمله سوق دادن آن به سوی درویشی گری و انزوا ، ازجمله اسنادی است که در این بخش به نمایش در می آید.

همچنین صحبت های پروفسور حامد الگار ( اسلام شناس مقیم برکلی آمریکا) درباره کنفرانس "تصوف و سیاست خارجی آمریکا" (که چند سال پیش در واشینگتن برگزار شد) نشان می دهد که چگونه در این کنفرانس ، برای استفاده از گروههای صوفی علیه اسلام انقلابی و شیعه راهکارهایی مشخص گردید.

در بخشی از قسمت "درویشان سکولار" به وابستگی یکی از اولین تجمعات صوفی گری به نام "انجمن اخوت" با تشکیلات جهانی فراماسونری پرده برداشته می شود. اسناد مکتوب ، شفاهی و تصویری که در این بخش ارائه می شود ،  به روشنی ارتباط پایه گذار این انجمن ، علی خان ظهیرالدوله را با لژ گراند اوریان فرانسه نشان می دهد. آنچنان که وی حتی سیستم تشکیلاتی "انجمن اخوت" را نیز برمبنای همان لژ فراماسونری سازمان داده بود. انجمنی که در آن تنها موضوعی که به چشم نمی خورد همانا اسلام و عرفان بود.

سیر این عرفان انحرافی ، به فرقه های صوفی گری و درویشی امروز می رسد و طبق اسناد و مدارکی که در این قسمت از مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" ارائه می شود ، در همان مسیر جمعیت هایی مانند "انجمن اخوت" از یک سو پیروانشان را به گوشه نشینی ، عزلت گزینی و دوری از صحنه اجتماع  می کشانند و از سوی دیگر با وابستگی به دربارها و انجمن های ماسونی ،  خیانت خویش به دین و سرزمین شان را از طریق مزدوری برای دشمنان تاریخی این کشور و این ملت، بروز می دهند. فرقه هایی که کوس رسوایی شان تا افشای رذیلانه ترین اعمال ضد اخلاقی ، عالم و آدم را فراگرفته است.

مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است. http://smostaghaci.persianblog.ir/post/418


نوشته شده در  جمعه 89/11/29ساعت  7:3 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

رویای سرزمین موعود، اسناد تلاش بهاییان برای تسخیر سرزمین ایران

 

"رویای سرزمین موعود" عنوان قسمت بیست و یکم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح " است که درباره تلاش فرقه ضاله بهاییت برای تسخیر سرزمین ایران در دوران پیش از انقلاب اسلامی و تبدیل آن به اسراییل دوم ، ساعات 45/19 و 45/00 بامداد چهارشنبه و پنجنشبه 29 و 30 دی ماه و جمعه اول بهمن ، همچنین ساعت 45/12 پنجشنبه 30 دی ماه و جمعه و شنبه اول و دوم بهمن از شبکه خبر سیما پخش می شود.

در این قسمت برای نخستین بار اسناد تکان دهنده ای از نیات شوم فرقه ضاله بهاییت (به عنوان یکی از بازوهای اصلی صهیونیسم بین الملل در دوران حاکمیت طاغوت) برای نفوذ سیستماتیک در ارکان سیاسی ، نظامی و فرهنگی رژیم شاه ، تعیین تاریخ فتح سرزمین ایران و بدست گرفتن کامل زمام امور آن در جهت اهداف امپراتوری جهانی صهیونیسم ، بر صفحه تلویزیون خواهد رفت. چرا که همواره در مکتوبات بهاییان ، همچنانکه صهیونیست ها ، سرزمین فلسطین را ارض خوعود خود خوانده اند ، محفل مرکزی بهاییت در اسراییل نیز کشور ایران را سرزمین موعود خود دانسته و می داند! (در نقشه های اولیه ای که از آنها موجود است ، سرزمین ایران را "مهد امرالله" یعنی سرزمین بهایی خوانده اند!!)  و برای تسخیر آن به کررات تاریخ و زمان معین نموده که به فضل الهی هیچ یک از آن تاریخ و زمان ها به تحقق نپیوسته است. یکی از آن تاریخ های مذکور ، پایان سده اول بهاییت ذکر شد که با سال 1322 هجری شمسی مقارن شده بود. از همین رو محافل بهایی در ایران و اسراییل به تکاپوی مضاعفی افتادند تا رویای سرزمین موعود خویش را محقق سازند.

یکی از اسنادی که در این رابطه در قسمت بیست و یکم مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نمایش درمی آید ، فرمان مستقیم شوقی افندی ( رهبر وقت بهاییان ) در اوایل دهه 1320 هجری شمسی از عکای اسراییل است که به عنوان نزدیک شدن به پایان نخستین سده بهایی ، همه اعضا و پیروان خود را به قیام و تسخیر ایران زمین فراخوانده است. سند دیگر دستور محفل مرکزی بهاییت در ایران به عنوان بخشنامه ای در تیرماه 1322 ، بهاییان ایران را برای اجرای فرمان رهبری فرقه در اسراییل (شوقی افندی) آماده باش می دهد.  

نقشه و چارتر عملیاتی مبتنی بر 19 دستور اجرایی جهت عملی ساختن نقشه فوق  از سوی محفل بهاییت همراه با جمله ای از طرف شوقی افندی ، برنامه ریزی مرحله به مرحله عملیات تسخیر ایران را نشان می دهد که در قسمت " رویای سرزمین موعود" از مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" برای اولین بار به نمایش درمی آید. جمله شوقی افندی به این شرح است:

"وقت قیام و خروج و هجوم و جوش و خروش و کفاح و تسخیر مدن و فتح اقطار و غلبه بر جهان و جهانیان است "

و سندی دیگر از "قاموس طوقی" ( از جمله مکتوبات بهایی) نقل می شود که افکار صهیونی پشت پرده عملیات تسخیر ایران را به روشنی بیان می نماید.

اگرچه در آن زمان به دلیل هشیاری مرجعیت شیعه ، مرحوم آیت الله العظمی بروجردی ، رویای سرزمین موعود بهاییان محقق نشد و با مقاومت ایشان و یارانشان از جمله مرحوم فلسفی ، رژیم شاه را وادار کردند تا ساختمان مرکزی آنها در ایران (معروف به حظیره القدس که براساس برخی اسناد لانه جاسوسی آمریکا ، مرکز سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی از جمله ساواک و CIA برای  شکنجه و آزار و اذیت مبارزان مسلمان شده بود) را خراب کنند اما محفل بهاییان با بدست گرفتن سرنخ نهادهای نظامی و امنیتی رژیم شاه و همچنین تصاحب مقامات کشوری و لشکری سعی نمود به صورتی بطئی رویای تسخیر سرزمین موعود خویش یعنی ایران را دنبال کند.

از جمله اسناد مربوطه که در این قسمت ارائه می شود ، سپاس گزاری محفل مرکزی بهاییت از سپهبد پرویز خسروانی (از اعضای محفل و از سرکوبگران قیام 15 خرداد 1342) به خاطر قتل عام مردم مسلمان است و سند دیگر که به شکلی حیرت آور حاکمیت محافل بهایی را بر ارکان سیاسی و نظامی رژیم طاغوت را اثبات می کند ، نقش اصلی سران بهایی از جمله حبیب ثابت در مسئله اعدام طیب حاج رضایی و حاج اسماعیل رضایی پس از قیام خرداد 42 است. سند ساواک علاوه براینکه دست محفل بهاییان را  در فاجعه یورش و کشتار مدرسه فیضیه قم ( در 2 فروردین 1342) نشان می دهد (به قول خودشان برای انتقام  تخریب ساختمان حظیره القدس)، همچنین به انتقام جشن های نیمه شعبان که در مسجد امام زمان خیابان آیزنهاور ( آزادی فعلی) ، مقابل کارخانه پپسی کولا ( متعلق به ثابت) برگزار شد ، نقش حبیب ثابت را در مقوله اعدام طیب و حاج اسماعیل رضایی روشن می سازد.

 گزارش یاد شده ساواک ، از طرف دیگر با تایید اسناد افشاء شده ( که در سری نخست مجموعه مستند"راز آرماگدون" نیز نمایش داده شد)  مبنی بر دیکته شدن مستقیم طرح اصلاحات ارضی از سوی مراکز صهیونی در اسراییل ، از قول محافل بهاییت ، آن را  امری بهایی برای تسخیر زمین های حاصل خیز ایران معرفی می کند. شاید از همین رو بود که پس از اجرای طرح به اصطلاح اصلاحات ارضی در سالهای پس از 1342 ، گروه وسیعی از بهاییان از جمله هژبر یزدانی ، خانواده خسروانی و ...با کمک کارشناسان اسراییلی ( که ظاهرا برای بهبود اوضاع زراعت به ایران آمده بودند) هزاران هکتار زمین مرغوب را در سطح صدها روستا مالک شدند.  

بیهوده نبود که حضرت امام خمینی ( ره) از همان نخستین گام های نهضت و در اولین اعلامیه های خویش ، بهاییت را یک حزب وابسته به صهیونیسم معرفی کردند و آنها را دست صهیونیست ها برای تصاحب مراکز سیاسی ، اقتصادی و رسانه ای ایران خواندند.

مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر تهیه شده است.

منبع: http://smostaghaci.persianblog.ir/post/417


نوشته شده در  جمعه 89/11/29ساعت  7:1 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

تروریست های کودتاچی، فجایع فرقه ضاله بهائیت

"تروریست های کودتاچی" عنوان قسمت بیستم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که درباره فجایع فرقه ضاله بهاییت در تاریخ معاصر ایران ، ساعات 45/19 و 45/23 ( یا 45/00 بامداد) دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 دی ماه و ساعت 45/12 سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش می شود.

در این قسمت براساس اسناد و مدارک معتبر نقش فرقه ضاله بهاییت و عوامل آن در حوادث و وقایع ضد ایرانی و ضد اسلامی دو سده اخیر تاریخ ایران ( که منابع مادی و معنوی این آب و خاک را به نابودی و انهدام کشانید) بررسی و تحلیل می شود ، از جمله حضور عوامل فرقه های ازلی و بهایی در انحراف مشروطیت و کشاندن آن به سفارت انگلیس ، ناامن ساختن جامعه ایران پس از مشروطه از طریق بوجود آوردن گروههای تروریستی (مانند کمیته مجازات) جهت زمینه سازی دیکتاتوری رضاخان و بالاخره کشف ، تربیت و برکشیدن رضاخان با همکاری سازمان های فراماسونری و عناصر کانون های صهیونیستی همچون حبیب الله عین الملک ، اردشیر جی ریپورتر و ژنرال ادموند آیرونساید .

افشای رابطه و ملاقات سری برخی از گردانندگان فراماسون مشروطه انگلیسی مانند تقی زاده با عباس افندی ( عبدالبهاء) که برای نخستین بار در برنامه "تروریست های کودتاچی" بر صفحه تلویزیون می رود ، حکایت از پیوند سران بهایی در عکای اسراییل با مشروطه چرخانان سفارت بریتانیا دارد. همچنین فعالیت عناصر ارشد بهایی مانند سردار جلیل مازندرانی در کمیته انگلیسی موسوم به آهن ( که وظیفه سرکوب مبارزان جنگل و برپایی دیکتاتوری وابسته را برعهده داشت) و علی خان موقرالدوله ، نقش به سزایی در حاکمیت رژیم پهلوی به عنوان دیکتاتوری منور مورد نظر کانون های صهیونی داشت که همه آنها بعدا در کابینه سیاه رضاخان منصوب شدند.

از طرف دیگر افرادی همچون نبیل الدوله عنصر  ارشد محفل بهاییان و کارمند دوم سفارت ایران در واشینگتن باعث و بانی اصلی ورود آمریکاییان به ایران و خاورمیانه بودند که در این قسمت از مجموعه "راز آرماگدون 4 : پروژه اشباح" اسناد آن از سوی کارشناسان برنامه به نظر مخاطبان خواهد رسید.

اسناد تکان دهنده ساواک ( که در قسمت بیستم مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" ارائه می گردد) از مذاکرات محفل بهاییان  درباره سرسپردگی رجال رژیم شاه همچون امیر عباس هویدا و اسدالله علم  و اعتراف به جاسوسی آنان برای مرکز بهاییت در اسراییل حکایت از عمق وابستگی رژیم طاغوت به محافل صهیونی داشت چنانچه علاوه بر پزشک مخصوص شاه (سرلشکر ایادی) و سران ساواک ( پرویز ثابتی و نعمت الله نصیری) و بسیاری از مقامات کشوری و لشکری ، 9 تن از وزرای کابینه هویدا هم بهایی بودند. این در حالی است که سران این فرقه صهیونی ، مدعی بوده و هستند که کوچکترین دخالتی در سیاست نکرده و نمی کنند. سندی تکان دهنده که در قسمت "تروریست های کودتاچی" از مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نمایش در خواهد آمد ، رضایت بیت العدل بهاییان در عکای اسراییل را نسبت به خدمات 12-13 ساله هویدا (در پست نخست وزیری شاه ) به این فرقه نشان می دهد.

شاید این برای اولین بار باشد که در رسانه ملی به عملیات مهیب تروریستی ، جاسوسی ، کودتاگرانه و منهدم کننده فرقه ضاله بهاییت در طول تاریخ این سرزمین پرداخته می شود. اگرچه بنا بر اسناد و شواهد معتبر موجود ، این فقط مشتی از خروار است.  

مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است.

منبع: http://smostaghaci.persianblog.ir/post/416


نوشته شده در  جمعه 89/11/29ساعت  7:0 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

فرقه های صهیونی، قسمت 19 راز آرماگدون4

 

صحنه اعطای نشان شوالیه گری امپراتوری بریتانیا از سوی ژنرال آلنبی (ایستاده در سمت چپ تصویر) به عباس افندی یا عبدالبهاء ( نشسته برروی صندلی) به پاس خدمات وی به پادشاه انگلیس!

 

"فرقه های صهیونی" عنوان قسمت نوزدهم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که درباره زمینه ها و ریشه های بوجود آمدن فرقه های ضاله صهیونی همچون  بابیت و بهاییت ساعات 45/12 ، 45/19 و 45/23 ( یا 45/00 بامداد) شنبه و یکشنبه 25 و 26 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش می شود.

یکی از مهمترین نقاط قوت شیعه ، همواره در طول تاریخ مقوله مهدویت بوده و هست. می توان گفت انتظار منجی مقدس و حضرت حجت (عج) همچنانکه در طی سالهای غیبت آن حضرت ، همیشه نیروی محرکه و پتانسیل پویایی شیعیان در مقابل هرگونه ظلم و بی عدالتی بوده ، در عین حال بازوی هراس و وحشت برای کانون های اشرار و اشراف استثمارگر به شمار آمده که هر زمان نابودی خویش را در این انتظار و ظهور و قیام دیده و می بینند.( چنانچه فرانسیس فوکویاما ، تئوریسین و تحلیل گر برجسته آمریکایی نیز در کنفرانس شیعه شناسی اورشلیم در سال 1986 میلادی براین موضوع تاکید نمود).

 از همین رو کانون های صهیونی در دوران مختلف سعی و تلاش بی حد و حصری به خرج دادند تا این آتش همیشه شعله ور عدالت را به انحاء مختلف خاموش ساخته و اگر نمی توانند آن را خدشه دار کنند.

یکی از ترفندهایی که از قرن ها پیش اندیشیدند و به مرحله اجرا درآوردند ، تراشیدن منجی های موازی یا دروغین بود تا از یک طرف برای خویش و جماعتی که فریب داده اند ، در مقابل موعود مقدس جهان اسلام ، منجی آخرالزمانی علم کنند (این قضیه را تقریبا همراه با به راه انداختن فرقه صهیونی کابالا در قرون وسطی ابداع کرده و تا امروز هم ادامه داده اند) و از سوی دیگر برای جهان اسلام منجی های دروغین بتراشند تا انتظار پویای شیعه را خاتمه بخشیده و خیال خویش را راحت سازند.

از جمله این منجی سازی ها دو فرقه ضاله بابیت و بهاییت بود که در اواسط حکومت قجرها به راه افتاد ، درست در همان زمانی که مرجعیت شیعه با اتکاء به انتظار مهدوی با قراردادهای خفت بار استعماری همچون رویتر و رژی می جنگید.

در قسمت نوزدهم از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" تحت عنوان " فرقه های صهیونی " برای نخستین بار در رسانه ملی  با تکیه بر اسناد و شواهد تاریخی و اظهارات کارشناسان و مورخان معتبر ، نقش کانون های پنهان صهیونیستی در پدید آوردن فرقه های ضاله بابیت و بهاییت در مقابل دوربین تلویزیون قرار می گیرد. این در شرایطی است که همچنان بلندگوهای رسانه ای غرب به خصوص رسانه های فارسی زبان آنها ( مانند BBC و VOA) به دلیل تسلط گسترده بهاییان شناخته شده ، در تبلیغ برای این فرقه های صهیونی ، به طور مرتب بر طبل استقلال آنها و پوشاندن چهره دین و مذهب برایشان می کوشند.

از جمله اسناد شفاهی ، مکتوب و تصویری که برای نخستین بار درباره وابستگی فرقه های ضاله بابیت و بهاییت به کانون های صهیونی در قسمت نوزدهم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" جلوی دوربین تلویزیون می رود ؛ سند وابستگی علی محمد باب (بانی فرقه ضاله بابیت) به ساسون های بغداد ( از جمله خاندان های اداره کننده امپراطوری جهانی صهیونیسم) ، دستنوشته حسینعلی نوری ( بهاء) برای دعا به جان پادشاه بریتانیا ، اظهارات عباس افندی (عبدالبهاء) در تقدیس اسراییل و صهیون به عنوان ارض موعود ، تصاویر عباس افندی در دیدار با سران صهیونیسم و...و بالاخره تصویر منحصر به فردی از اعطای نشان شوالیه گری امپراطوری بریتانیا ( بخوانید امپراطوری صهیونیسم ) توسط ژنرال آلنبی (فرمانده قشون انگلیس در فتح فلسطین) به عباس افندی است.

در مجموعه اسنادی که در قسمت "فرقه های صهیونی" ارائه می شود ، درمی یابیم که چگونه کانون های صهیونیستی حدود 80 سال پیش از تاسیس رژیم اسراییل با بردن شخص حسینعلی نوری و عباس افندی و همچنین مرکزیت فرقه ضاله بهاییت به سرزمین فلسطین از یک سو ریشه های برپایی رژیم صهیونیستی در آن سرزمین مقدس را تقویت کردند و از سوی دیگر زمینه پیوندهای ایدئولوژیک مابین اسراییل و ایران را بوجود آوردند تا نقشه های آینده شان برای تسخیر سرزمین ما به عنوان دومین اراضی مقدسه صهیونیست ها و برپایی اسراییل دوم در آن برای حمایت از رژیم اشغالگر قدس ( که بعدها تاسیس می گردید) فراهم آید.

تصویر "توبه نامه خفت بار علی محمد باب" و سند بی سوادی وی از دیگر اسناد قابل توجهی است که در قسمت نوزدهم مجموعه مستند" راز آرماگدون 4" پروژه اشباح" بر صفحه تلویزیون ایران نقش می بندد.

مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح"  به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است.

http://smostaghaci.persianblog.ir/post/415


نوشته شده در  جمعه 89/11/29ساعت  6:57 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

تاریخ سینمای ایران را باید از نو نوشت و از شر قلم های مسموم غربزدگان نجات داد: سناریوی روشنفکری، بلای جان سینمای ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی 

 

تفکرات اومانیستی سینمای نوین ایران در "راز آرماگدون 4" "سناریوی روشنفکری" عنوان قسمت هجدهم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که درباره بقای اندیشه های اومانیستی در سینمای پس از انقلاب اسلامی ، ساعات 45/12 ، 45/19 و 45/23 چهارشنبه و پنجشنبه 22 و 23 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش می شود. در چهارمین بخش از قسمت های سینمایی مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به سینمای پس از پیروزی انقلاب اسلامی می رسیم که اگرچه از حضور مستقیم کانون های ماسونی / صهیونی (که پایه های سینمای مبتذل و ضد دینی را  در این سرزمین شکل دادند) به دور بود اما متاسفانه زمینه های تفکرات اومانیستی و سکولاریستی در آن باقی ماند و با وجود پای گرفتن نوعی سینمای ملی و بومی اما تحت عنوان سینمای روشنفکری و جشنواره ای ، مکانی برای سیاه نمایی و خودباختگی اسلاف همان شبه روشنفکرانی گشت که از اوایل دوران قاجار با پرچم فراماسونری سعی در نابود ساختن هویت ایرانی – اسلامی این ملت داشتند.  سمت و سویی که تفکرات القایی برخی جشنواره های خارجی وابسته به کانون های پنهان صهیونی به این بخش از سینمای نوین ایران دادند، در واقع ادامه همان خشت کجی بود که در سالهای پیش از انقلاب و تحت عنوان سینمای موج نو توسط دربار شاه و دفتر فرح شکل یافته بود. ادامه ای که گویا قرار بوده و هست، بنیادهای ایدئولوژیک این ملت را هدف قرار دهد. فیلم مستندی از سخنرانی مایکل لدین ( از مسئولین بنیاد صهیونیستی آمریکن اینترپرایز) درباره این دسته از فیلم های ایرانی، که در قسمت هجدهم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4:پروژه اشباح" با نام "سناریوی روشنفکری" پخش می گردد، مویدی براین نظریه و ادعا است. همچنین مستند دیگری از سخنرانی مایکل لدین و سناتور سنتروم (عضو سنای آمریکا) که در این قسمت به نمایش در می آید، فیلم ها و مجموعه هایی که در هالیوود علیه اسلام و ایران ساخته می شوند را وسیله ای برای  جنگ نرم علیه انقلاب و نظام اسلامی عنوان می نمایند. سندی از مسلمانان آمریکا علیه تولید سریال "24" ( که آن را در کلیت ضد اسلام دانسته بودند ) و در 26 بهمن 1383 از صدای آمریکا پخش شد، از دیگر اسناد منحصر به فرد این قسمت از "راز آرماگدون 4" است. مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی ، توسط رضا جعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر سیما تهیه شده است. منبع: وب استاد مستغاثی:http://smostaghaci.persianblog.ir/post/414/


نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/23ساعت  4:28 عصر  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

سرگذشت فیلمفارسی و موج نو در راز آرماگدون4

تاریخ سینمای ایران را باید از نو نوشت: نفوذ ایده ها و سلیقه های مبتذل و سوژه های مستهجن در تاریخ سینمای ایران

"سکانس ابتذال" عنوان قسمت هفدهم از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که درباره نفوذ ایده ها و سلیقه های مبتذل و سوژه های مستهجن در تاریخ سینمای ایران، ساعات 45/12 ، 45/19 و 45/23 دوشنبه و سه شنبه 20 و 21 دی ماه از شبکه خبر سیما پخش می شود.اینکه پدیده مذمومی معروف به "فیلمفارسی" (با همین دیکته پیوسته و سرهم) با ویژگی های خاص خود (از قبیل سطحی نگری ، القاء باورهای مفسده آمیز و اندیشه های تخدیر کننده و در یک کلام با ماهیت ابتذال) چگونه  توسط همان کانون هایی که سینمای ایران را هدایت می کردند ، به این سینما راه یافت  و پس از آن ، اینکه چگونه روی دیگر سینمای "فیلمفارسی" به اسم "موج نو" با طراحی همان کانون های پنهان و توسط وابستگان دربار شاه در تاریخ سینمای ایران ، خشت کجی را بنیان نهاد که هنوز که هنوز است با هیچ شاقولی راست نگردیده ، از جمله مباحثی است که در قسمت هفدهم مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" با رجوع به اسناد منتشر نشده و سخن کارشناسان و دست اندرکاران سینمای قبل و بعد از انقلاب ( همچون مرحوم عباس شباویز ) مطرح می گردد."سکانس ابتذال" ، بخش سوم قسمت های سینمایی مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که لزوم بازنگری تاریخ سینمای ایران را یاد آور می شود ، اینکه به قولی "تاریخ سینمای ایران را از نو بایستی نوشت".مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نویسندگی  و کارگردانی سعید مستغاثی  توسط رضاجعفریان در 26 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر تهیه شده است. منبع: وب ارزشمند استاد مستغاثی  http://smostaghaci.persianblog.ir/post/413/ بعد التحریر: ابتذال در سینمای امروز ایران (که تصویر نمونه ای از آن را در بالای این صفحه ملاحظه می فرمایید)، موضوعی انکار ناپذیر است که انشاالله در برنامه هایی دیگر به آن پرداخته خواهد شد.اما آنچه در این قسمت از مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نمایش در می آید ، چگونگی رسوخ این ابتذال و زمینه ها و ریشه های آن در تاریخ سینمای ایران است که براساس اسناد و شواهد تاریخی برای نخستین بار بر صفحه تلویزیون می رود.


نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/23ساعت  4:21 عصر  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]