سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در سندی در سال 2008 به طور خاص به بازی World of Warcraft، بازی زندگی دوم و ایکس باکس زنده به عنوان اهداف بالقوه برای جاسوسی، ردیابی ID، ردیابی محل، و دیگر فعالیت‌های ضد تروریستی اشاره شده است. گروه جنگ نرم مشرق- سازمان NSA    در شکار فعالیت‌های تروریستی، جاسوسان آمریکایی و بریتانیایی به بازی‌های آنلاین مانند World of Warcraft نفوذ کردند و آنها را به عنوان زمین‌های حاصلخیزی برای جمع آوری اطلاعات در نظر گرفته اند. ادامه مطلب...
نوشته شده در  یکشنبه 92/10/8ساعت  2:48 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

 قسمت دوم: اما ورای همه این تبلیغات و پروپاگاندای سطحی و نخ نما شده ، اسناد و مدارک افشاء شده از منابع غربی حاکی از آن است که واقعیت فیس بوک و مارک زوکر برگ، به کلی با آنچه در فیلم "شبکه اجتماعی" نمایش داده می شود ، متفاوت است. اما پیش از آنکه به این اسناد تکان دهنده اشاره کنم ، بد نیست به اساس پدید آمدن اینترنت و ماهیت و مقاصد بانیانش نگاهی داشته باشیم: ادامه مطلب...

نوشته شده در  پنج شنبه 89/12/26ساعت  4:14 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

نگاهی به فیلم "شبکه اجتماعی" The Social Network

 جاسوسی که از اینترنت آمد! 

 

متن کامل این مطلب خواندی را در ادامه مطلب بخوانید...

نوشته شده در  پنج شنبه 89/12/26ساعت  4:8 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

فرماندهی سایبری آمریکا خطاب به نمایندگان کنگره: اینترنت باید در دفاع کامل قطع شود
خبرگزاری‌فارس: ژنرال الکساندر فرمانده سایبری ارتش آمریکا گفت: در فضای سایبر تنها دفاع "کامل " یک دفاع ایستا است، که به معنای قطع کردن اینترنت و قربانی کردن حوزه‌ سایبر و مزایای اقتصادی و اجتماعی آن برای دشمنان است.


به گزارش خبرگزاری فارس، ژنرال "کیت الکساندر " مسئول فرماندهی سایبری آمریکا طی مراسمی در حضور کمیته‌ نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا در تاریخ 23 سپتامبر 2010 به تشریح وضعیت فرماندهی سایبری ایالات متحده پرداخت.
در فضای سایبر تنها دفاع کامل یک دفاع ایستا است/ اینترنت باید بطور کامل در دفاع سایبری قطع شود
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به این آمریکا باید دفاع خود را فعال کند، یادآور شد: در فضای سایبر تنها دفاع "کامل " یک دفاع ایستا است، یعنی قطع کردن اینترنت و در نتیجه قربانی کردن حوزه‌ سایبر و مزایای اقتصادی و اجتماعی آن برای دشمنان.
الکساندر با بیان اینکه این کار برای آمریکا یا وزارت دفاع ممکن نیست، گفت: در واقع گزینه‌ "قطع کردن " برای جامعه‌ آمریکا وجود ندارد؛ خانه‌ها، مشاغل، مدارس، بیمارستان‌ها، دفاتر حکومتی و در واقع سبک زندگی ما اکنون به داشتن دسترسی به شبکه‌ها بستگی دارد. حتی اگر کامپیوتر نداشته باشید، شما به همسایگان، همکاران و نهادهایی که کامپیوتر دارند وابسته هستید.
درگیری سایبری مدیریت آسیب‌ها و شناسایی خطر است
وی افزود: درگیری سایبری ما یک مدیریت محتاطانه‌ آسیب‌پذیری و شناسایی خطر است. از آنجا که امنیت در یک دنیای شبکه‌ای یک سیستم برای مدیریت آن خطر است، ما در فرماندهی سایبری آمریکا سیستمی از تدابیر امنیتی برای شبکه‌های وزارت‌خانه‌ها داریم.
این ژنرال آمریکایی تصریح کرد: این سیستم عبارت است از رصد شبکه‌ آگاهی از اوضاع؛ هشدارها، بسته‌های مکمل (patch) و به روز رسانی؛ برنامه‌های ضدویروس، فایروال‌ها؛ ارزیابی‌های امنیتی عینی؛ امکان شناسایی خودکار مزاحم و مسدود کردن آن؛ جستجوهای فعال برای بدافزارها؛ و تیم‌های پاسخ قانونی. ما همه‌ این‌ها را با آنچه که "عملیات‌های پویای دفاع شبکه‌ای " می‌نامیم مدیریت می‌کنیم، و این سنگ بنای کار ما است.
این گزارش می‌افزاید: حفاظت را به زیرساخت‌های حیاتی‌مان گسترش دهید، حدود یک نسل پیش، هنگامی که استفاده از کامپیوترها از حالت اختیاری خارج شده و برای عملکردهای اصلی ضروری گشت، زیرساخت تقویت کننده‌ جامعه و اقتصاد ما از یک نقطه‌ عطف عبور کرد، رئیس‌‌جمهور اوباما حفاظت از آن زیرساخت را یک اولویت امنیت ملی ساخته است. امروز منابع انرژی، تاسیسات، حمل‌و‌نقل عمومی، بانکداری، دفاتر ثبت و خیلی چیزهای دیگر ما در "نت " هستند.
ارتش آمریکا برای ارتباطات بیشتر به شبکه‌های طبقه‌بندی نشده وابسته است
فرماندهی سایبری ارتش آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: ارتش ما نیز برای ارتباطات بیشتر و عملکردهای تدارکاتی خود به شبکه‌های طبقه‌بندی نشده وابسته است. اتوماسیون و شبکه‌سازی اگرچه فرماندهی و کنترل چنین سیستم‌هایی را تسهیل می‌سازد، اما بُعدی از پیچیدگی و همراه با آن آسیب‌پذیری را نیز به آن می‌افزاید که بوجود آورندگان آن هرگز پیش‌بینی نمی‌کردند. به همین خاطر محفاظت و دفاع از سیستم‌های قدیمی که زیرساخت‌های حیاتی ما را می‌چرخانند ذاتا مشکل‌تر از سیستم‌های مدرنی هستند که امروزه ساخته می‌شوند.
این ژنرال آمریکایی در ادامه با بیان اینکه "هیچ‌کس تاکنون به طور جدی به این‌ها حمله نکرده اما ما شاهد کاوش آن سیستم‌ها از سوی دشمنان خود بوده‌ایم، " افزود: ما به اندازه‌ کافی شواهد آسیب‌پذیری آنها در نتیجه‌ بلایای طبیعی و اشتباهات تصادفی را مشاهده کرده‌ایم که اکنون در مورد آثار بالقوه‌ یک حمله‌ واقعی علیه بخش‌هایی از زیرساخت شبکه‌ای خود نگران باشیم.
الکساندر در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: وزارت امنیت داخلی این وظیفه‌ خطیر را بر عهده داشته که با همیاری با نهادهای دولتی، خصوصی و بین‌المللی امنیت فضای سایبر را تامین نماید و دارایی‌ها و سیستم‌های سایبری آمریکا و همکاران ما در آنجا در راه رسیدن به این هدف هستند.
در صورت حمله تمامی نهادهای دولتی باید هماهنگ واکنش نشان دهند
فرماندهی سایبری ارتش آمریکا تصرح کرد: نیاز آمریکا بالاست و زمانی برای از دست رفتن وجود ندارد، چراکه حملات و آثار بالقوه‌ آنها تفاوتی بین کاربران نظامی و غیرنظامی قائل نخواهند شد.ممکن است از جانب یک کشور دشمن، یک گروه تروریستی، یا حتی یک فرد شرور صورت بگیرند. وزارت امنیت داخلی ممکن است به ابزار و مشاوره‌ تخصصی از جانب NSA و فرماندهی سایبری نیاز داشته باشد؛ هر دوی این سازمان‌ها آماده‌ مساعدت هستند. به علاوه، در صورت وقوع یک حمله باید تلاش نماییم که در سرتاسر دولت به صورت هماهنگ واکنش نشان دهیم.
کیت الکساندر در ادامه با تأکید بر اینکه آمریکا باید دفاع گروهی را تقویت کند، گفت: من دوست دارم سایبر را یک ورزش تیمی بخوانم؛ دفاع موفق در هر قسمت به تلاش‌های مشترک دستگاه‌ها، صنعت، هم‌پیمانان، و همکارانی بستگی دارد که از شبکه‌های خود در مقابل مشکلاتی که می‌توانند همه‌ آنها را تحت تاثیر قرار دهند، مراقبت می‌کنند. هر یک از ما، و همکاران، دوستان، و خانواده‌های ما، همگی شرکت‌کننده هستیم.
الکساندر: برای اینکه قربانی نشویم، باید نرم‌افزارهای مکمل را در سیستم‌های خانگی نصب کنیم.
وی افزود: برای اجتناب از قربانی شدن، باید گام‌هایی مثبت و مداوم جهت جلوگیری از این نتیجه برداریم. ما همگی بخشی از یک راه‌حل مرکب برای یک مشکل مشترک هستیم. همه‌ ما سهم خود را انجام می‌دهیم تا پیچیدگی دنیای جدیدمان را درک کرده و آسیب‌پذیری خود را کاهش دهیم. اگر کاربران در خانه‌ها و دفاتر خود بسته‌های نرم‌افزاری مکمل (patch) و به روز رسانی‌های توصیه شده توسط سازندگان را دانلود و نصب کنند، بسیاری از مسائلی که ما را شب‌ها و اواخر هفته سر کار نگه می‌دارند حل خواهند شد.
فرماندهی سایبری ارتش آمریکا تأکید کرد: این چیز تازه‌ای نیست، خیلی دشوار است که نگاهمان به امنیت همانند نگاهمان به قفل و میله و نگهبان باشد. امنیت همیشه ناراحت‌کننده است و این ناراحتی در فضای سایبر بیش از دیگران مشهود است چرا که "به روز بودن " مستلزم صرف وقت است. با این حال، هزینه‌ حمله‌ موفق خیلی بیشتر از هزینه‌ اتصال و استفاده از نرم‌افزار و سخت‌افزار برای متصل بودن است.
به گفته الکساندر، برقراری امنیت نیازمند استانداردها و اصطلاحات مشترک و به اشتراک‌گذاری حجم‌های عظیمی از اطلاعات به موقع است، ما در فرماندهی سایبری همکاری‌های نظامی و اطلاعاتی قوی و آزمایش ‌شده‌ای با هم‌پیمانامان داریم که در شکل دادن به یک تصویر عملیاتی مشترک کمک می‌کند و ما در صددیم این حلقه‌ همکاری‌ها را گسترش دهیم. هیچ یک از ما آن‌قدر اختیار، توانمندی‌، یا منابع در اختیار ندارد که بتواند به تنهایی کار کند. ما باید با یکدیگر کار کنیم.
تأکید بر استفاده از برتری‌های تکنولوژیکی آمریکا
این ژنرال آمریکایی در ادامه سخنان خود یادآور شد: بیشتر کارهای اولیه برای ساختن اولین شبکه‌های اشتراک داده‌های کامپیوتری را آمریکا انجام داده و بسیاری از نو‌آوری‌ها در بخش‌های نرم‌افزار و سخت‌افزار هنوز هم از این کشور منبعث می‌شوند. با این وجود، پیشگامی ما هرگز صرفاً تکنولوژیکی نبوده است.
نقاط ضعف آمریکا در فضای سایبر ابتدا فرهنگی خواهد بود
وی تأکید کرد: من متقاعد شده‌ام که راه‌حل نقاط ضعف ما در فضای سایبر در وهله‌ اول فرهنگی خواهد بود، ما الزاماً به تکنولوژی "بهتر " نسبت به دیگران در زمینه‌هایی مانند پهنای باند، ذخیره‌سازی، نسخه‌های نرم‌افزار، سرعت‌های عملیاتی، حجم حافظه و غیره نیاز نداریم، در هر صورت، برتری‌های صرفاً تکنولوژیکی احتمالا در دنیای شبکه‌ای ما زیاد دیرپا نخواهند بود.
فرمانده سایبری ارتش آمریکا در ادامه گفت: برتری ما باید در نحوه‌ کنار هم گذاشتن این ابزارها در سیستم‌ها نهفته باشد؛ بویژه سیستم‌های افراد، پروتکل‌ها، و ماشین‌هایی که بتوانند به طور قابل اطمینانی در کنار یکدیگر به سرعت کار کنند تا ضعف‌ها را شناسایی کنند، اطلاعات را به اشتراک بگذارند، ریسک‌ها را ارزیابی نمایند، تدابیری را توصیه نمایند و راه‌حل‌های جدید را بکار بگیرند. وی افزود: اگرچه فرماندهی سایبری آمریکا اختیاری در رفع نیازمندی‌های خود نخواهد داشت اما ما در تعریف نیازمندی‌ها به فرماندهی راهبردی آمریکا کمک خواهیم کرد. ما همچنین در فرماندهی سایبری در "چهارچوب امنیت پایدار " شرکت خواهیم کرد. این چهارچوب گروهی متشکل از نمایندگان وزارت‌خانه‌های دفاع و امنیت کشور و مدیر امنیت ملی است که به طور مرتب با سران بخش خصوصی و کارشناسان عرصه‌ سایبر ملاقات‌هایی انجام می‌دهند.
فرماندهی سایبری آماده است تا با هرگونه حمله سایبری به آمریکا و منافعش مقابله کند
الکساندر با بیان اینکه فرماندهی سایبری آمریکا این همکاری را برای کمک به بخش خصوصی در پرداختن به تهدید امنیت سایبر اساسی قلمداد می‌کند، خاطرنشان کرد: این قرارگاه با "آژانس پروژه‌های تحقیقات پیشرفته‌ دفاعی " همکاری کرده و از یک محیط "دامنه‌ سایبری ملی " برای ساختن توانمندی‌های خود در این زمینه پشتیبانی می‌کند و بالاخره، یک الزام دیگر ایجاد توانمندی "نیروی کار سایبری " در نیروهای مسلح است.
فرماندهی سایبری آمریکا در نتیجه گیری سخنان خود با تأکید بر اینکه متقاعد شده‌ام که با ایجاد این فرماندهی گامی مهم برای ملتمان برداشته‌ایم، گفت: من فلسفه‌مان درباره‌ مدیریت فعالانه‌ شبکه‌ اطلاعات جهانی را - نه تنها برای دفاع از آن، بلکه برای استفاده از آن به عنوان ابزاری جهت کمک به جنگجویان، طراحان و فرماندهان خود بواسطه‌ حفظ وسعت آزادی عمل آنها تا حد ممکن - توضیح دادم و گفتم که تا جایی که بتوانیم و هنگامیکه از ما خواسته شود، آماده خو‌اهیم بود تا از توانمندی‌های خود برای مقابله با هرگونه استفاده‌ خصمانه از فضای سایبری علیه آمریکا، منافع و زیرساخت‌های آن، یا دولت‌های دیگر استفاده کنیم.
ژنرال الکساندر وعده داد: ما این فرماندهی جدید را مطابق با تمام قوانین حاکم بر حریم خصوصی و آزادی‌های مدنی شهروندان آمریکا، و بر اساس رهنمون‌های مقامات فرماندهی ملی و در ارتباط نزدیک با همکاران عملیاتی خود در وزارت‌های خارجه، دفاع، و امنیت کشور، نیروی انتظامی، جامعه‌ اطلاعاتی، و صنعت و دانشگاه به راه انداخته ایم.
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ما باید این کار را درست انجام دهیم، چرا که معتقدم امنیت ملت ما به آن بستگی دارد. ما تلاش می‌کنیم این چالش را حل کنیم تا شایستگی اعتماد شما را داشته باشیم. با کمک و راهنمایی شما شکی ندارم که می‌توانیم موفق شویم.
انتهای پیام/ح منبع: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8908070090
اخبارمرتبط : ?  "جنگ جهانی سایبری " در راه است  /  ?  "تصرف ساحل دیجیتالی " آمریکا توسط جاسوسان سایبری   /  ? منازعات در فضای سایبر نامتقارن است   /  ? بسیج ارتش و دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا برای انجام عملیات سایبری تحت فرماندهی جدید 


نوشته شده در  دوشنبه 89/8/10ساعت  3:13 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

 طراحی سیستم عامل "اوبونتوی اسلامی"

سیستم عامل اسلامی "sabily" با تکیه بر سیستم عامل "اوبونتو" به منظور ارائه خدمات به مسلمانان طراحی شده است. به گزارش ایکنا، کابران مسلمان می توانند بعد از نصب رایگان این سیستم عامل جدید، از تمامی برنامه های رایگان آن شامل آموزش قرآن، اعلام زمان دقیق نماز های روزانه، پخش اذان، برنامه نمایش روزانه ادعیه و بسیاری از نرم افزارهای اسلامی استفاده کنند. این سیستم عامل که به صورت متن باز و بر اساس اوبونتو، نسخه محبوب "لینوکس" طراحی شده، با روشن شدن رایانه، با عبارت "بسم الله الرحمن الرحیم" آغاز به کار می کند؛ کاربران مسلمان می توانند این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود کرده و از آن استفاده کنند.  http://morsalat.com/detail_fa/?iData=1406&iCat=317&iChannel=1&nChannel=News


نوشته شده در  جمعه 88/9/27ساعت  4:36 عصر  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

توییتر، جیره‌خوار دولت اوباما ؟!

اسناد به‌سرقت رفته از توییتر همراه و بررسی تحولات مالی توییتر با رویدادهای اخیر ایران، نشان می‌دهد دموکرات‌ها از اینترنت و فناوری‌های دیجیتال به‌عنوان سلاحی علیه دولت‌های مخالف خود استفاده می‌کنند.
خبرآنلاین نوشت: هیلاری کلینتون از ارتباطات حکومتی توییتر با دولت اوباما حمایت کرد. در گاف بزرگی که وی با خنده از آن صحبت کرد، مدعی شد که فرق بین توویتر (tweeter به‌معنی بلندگوی ریز متصل به باندهای صوتی) را با توییتر (twitter، شبکه اجتماعی میکروبلاگ‌نویسی) نمی‌داند، اما این می‌داند که برای سیاست امریکا بسیار مهم است. یکی از تحلیل‌گران فرانس‌پرس همان موقع تاکید کرد که دولت اوباما برای سرپوش گذاشتن روی دخالت‌های امریکا در ایران، از توییتر به عنوان سلاحی بزرگ علیه ایران استفاده کرده، چرا که اوباما با ژستی حق به جانب در برابر افکار عمومی هر نوع دخالت در امور داخلی ایران را تکذیب کرد.

روش استفاده از تاسیس و توسعه شبکه‌های اجتماعی توسط دموکرات‌ها قدمت زیادی دارد. تا جایی که در انتخابات سال 2000 امریکا، بیل کلینتون برای دریافت اعانه (قانونی و غیرقانونی) وب سایتی برای ال گور نامزد دموکرات‌ها ساخت و تا آن تاریخ بیشترین اعانه‌ها را از طریق اینترنت دریافت نمود. عین همین سیاست را اوباما با افتتاح سایت خود (my.barackobama.com) در انتخابات اخیر انجام داد که نشانگر زیر نفوذ بودن شبکه‌های اجتماعی به دارودسته دموکرات‌ها است. دریافت پول از طریق وب‌سایت، همراه‌سازی اذهان عمومی با سیاست‌های حزبی از طریق شبکه‌های اجتماعی از مهم‌ترین اهداف دموکرات‌ها برای تحت اختیار گرفتن افکار عمومی در امریکا بوده که حرکت‌های مارپیچی هیلاری کلینتون در قبال توییتر و کمک‌های پیدا و پنهان آنها به این نوع شبکه‌ها صحتی بر این ادعا است.

هیلاری کلینتون با تایید بر دادن بیعانه‌ای سیاسی به صاحبان توییتر از آنها خواست تا در بحران پس از انتخابات ایران، فعالیت‌های به ظاهر تعمیراتی خود را متوقف کرده و با رونق دادن تکنیکی بیشتر به سایت، به مخالفان دولت ایران کمک نمایند. اما واقعیت این است که توییتر به دلیل بحران مالی در حال ورشکستگی بود و ادامه فعالیتش منوط به فروش آن. اما چه کسی یا گروهی فرشته نجاتشان شدند؟ بی شک حوادث انتخابات ایران نه تنها باعث نجات از مرگشان شد، که دولت اوباما و دموکرات‌ها را مصصم کرد تا با الگو قرار دادن گیکوکراسی (Geekocracy) حمایت مالی خود را از این شبکه اجتماعی انجام دهند. اما پیش از این مصاحبه تنها کمک 35 میلیون دلاری از طرف شرکت Institute Venture Partners and Benchmark به صورت اعانه‌های افراد علاقمند به توییتر (Fund Raising)‌ به حساب وب‌سایت ریخته شده بود که در رفع بحران مالی تا حدودی موثر واقع شد، اما مانع برطرف شدن مشکلاتش نشد. درست قبل از انتخابات ایران نیز (27 ماه می) این وب سایت خود را به روز نمود و هاستینگ و ددی‌کیتد سرور‌های خود را به طرز گسترده‌ای افزایش داد.

وقتی به صفحه توییتر در وب‌سایت ویکیپدیا نگاه کنید، درآمد 400 هزار دلاری فصل سوم 2009 را با تعداد 74 کارمند نشان می‌دهد (که البته بعد از حوادث انتخاباتی در ایران در آمد فصل چهارم بالغ بر 4 میلیون دلار خواهد شد)؛ اما اخیرا هکری توانست به اسناد محرمانه توییتر سرک بکشد و آمار و ارقامی ارائه کند که هیچ شکی باقی نمی‌گذارد که تشکیلاتی بزرگ و کلان در سطح دولت آمریکا پشت ماجراست.

اسناد مذکور نشان می دهد که تا سال 2013 / 1392 توییتر باید 1 میلیارد کاربر با درآمدی معادل 1.54 میلیارد دلار داشته باشد و علاوه بر آن، 5200 کارمند با سود خالص 111 میلون دلار هم پیش‌بینی شده است. 310 سندی که این هکر فرانسوی (Hacker Croll) ارسال کرده، نشان از پروژه‌ای بسیار بزرگ دارد که بدون حمایت‌های مالی شرکت‌های اقماری دولت امریکا و سازمان‌های جاسوسی به ظاهر فعال در امر فناوری و دولت امریکا که آن‌را ساماندهی می‌کنند، قادر به ادامه فعالیت نبوده است. بی‌بی‌سی این هکر را (مانوئل دورن) شناسایی کرده و گزارش دیگری از این ماجرا را داده است.

کمک میلیونی به فیس‌بوک نیز در همین راستا ارزیابی می‌شود. کارشناسان معتقدند دولت اوباما نه به دموکراسی بلکه به گیکوکراسی (Geekocracy) یک‌جانبه و ابزاری معتقد است که همه را به جز خود از صحنه (با ابزارهای رسانه ای دیجیتال) محو می‌کند.

استیون جانسون در کتاب خود، اختراع هوا نوشته: «زمانی که از مایکل هوکابی درباره مشکل گرم شدن کره زمین سوال شد، گفت: وی برای رییس‌جمهور کار می‌کند و معلم علوم دبیرستان نیست! نگاه کلی سیاست‌مداران امریکایی زمانی به سمت بسته‌های پیشنهادی می‌چرخد که آن‌را در تعاریف نامتعارف خود از دنیا جا داده باشند».

جالب این‌که گفته می‌شود توییتر از سوی دولت امریکا حمایت‌های پیدا و پنهان می‌شود. البته جمهوری‌خواهان نیز از دموکرات‌ها انتقاد دارند، چرا که آنها نیز روی شبکه‌های اجتماعی تحت کنترل دموکرات‌ها سانسور می‌شوند.
درست در آغاز زمامداری اوباما زمانی که یکی از مخالفین سیاست‌های دولت (اسکات والکر جمهوری‌خواه) با ساخت صفحه‌ای روی توییتر دست به افشاگری علیه دروغ‌های اوباما درباره سیاست‌های اقتصادی و بهداشت و درمان پرداخت، ناگهان صفحات اینترنتی وی پاک شد و صدای اسکات روی صفحات وب برای مدتی قطع شد.

دولت اوباما هرگز جواب اسکات را نداد و سعی نمود به بدترین وضع ممکن سانسور اینترنتی را علیه دشمنان جمهوری‌خواه خود به‌کار گیرد. در فاصله کمی از این اتفاق صفحه اینترنتی کارل روو استراتژیست جمهوری‌خواهان هم از کار افتاد و به‌دلیل فشار افکار عمومی اعلام شد که به دلیل طغیان هرزنامه‌ها، صفحات توییتر این کاربران شات‌دان شده است. پیتر هوکسترا جمهوری‌خواه از ایالت میشیگان نیز در توییتر سانسور شد که خشم وی بر انگیخته شد.

نمونه‌های مذکور حاکی از عدم پایبندی دولت اوباما به اصل اصیل تکنولوژی در خدمت مردم وکاربران برای توسعه آزادی دارد، چراکه وقتی احساس کنند وب‌سایت‌ها را می‌بندند (با توجیهات عوام‌فریبانه ) و حتی رقبای داخلی خود را سانسور می‌کنند (جمهوری‌خواهان) و به طور پنهانی وارد امور داخلی کشورها شده و دست به کارهایی می‌زنند که خودشان آن‌را می‌پسندند و البته هر زمانی هم بخواهند، دست به تغییر ابزار زده و به اصطلاح همه را به جان هم می‌اندازند. کارشناسان معتقدند اگر چه همیشه جمهوری‌خواهان شمشیرشان را از رو می‌بندند، اما دموکرات‌ها با پنبه سر می‌برند و حالا نیز کم‌کم مدل دموکراسی توسعه‌طلبانه خود را با گیکوکراسی تحت وب به عنوان سلاح مخرب علیه حکومت‌های مخالف خود به کار می‌گیرند. http://www.rajanews.com/detail.asp?id=38582

****در این باره این مطلب هم خواندنی است: فیس بوک،توییتر، زرسالاران صلیبی، جنگ نرم وسایبرنتیک...و یهودیان! 

این را هم ببینید: درباره جنگ روانی و سایبرنتیک در ایران امروز و توطئه های بیگانگان: http://www.zionism.blogfa.com/cat-4.aspx


نوشته شده در  دوشنبه 88/8/4ساعت  4:29 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

نقش فیس بوک و توییتر در جنگ روانی(سایبرنتیک) علیه ایران

شبکه‌های خبری مانند سی‌ان‌ان با اجرای سیاست "اسب تروا "، مطالب جعلی خود را در پوشش افراد حقیقی بر روی سایت‌های ارتباطات اجتماعی از جمله توییتر منتشر و به ارتباط‌گیری با مخاطبان قبلی اقدام می‌کنند. به گزارش فارس، در هفته‌های منتهی به انتخابات و جریان‌های بعدی، ایران شاهد هجمه تبلیغی و جنگ روانی بود که توسط سایت‌های ارتباطات اجتماعی مانند فیس بوک و تویتر صورت گرفت.

این در حالی است که عقبه طراحی کننده این اقدامات که در حوزه جنگ روانی سایبرنتیک قرار دارد، همچنان در حال پیگیری اهداف از پیش تعیین شده خود است. سایت های ارتباطات اجتماعی در ظاهر به منظور ایجاد فضایی برای حضور الکترونیکی افراد در جامعه چند صدایی غربی و بیان دیدگاه‌ها، پیدا کردن دوست، ارتباط با دوستان و فرستادن پیام‌های گروهی عمل می کنند اما در باطن اغلب این وبگاه‌ها در خدمت بنگاه های خبری و اطلاعاتی قرار داشته و با جمع آوری اطلاعات شخصی از افراد اقدام به پرونده سازی و بعضاً عضوگیری برای سازمان‌های جاسوسی و تروریستی غربی می‌نمایند. هرچند عضویت در این سایت‌ها مجانی است ولی هیچ چیزی واقعاً مجانی نیست و در ازای استفاده مجانی از سرویس‌های الکترونیکی این وبگاه‌ها، افراد بخش عمده اسرار زندگی خود را به راحتی در اختیار آنها قرار می دهند. کارکرد دیگر این وبگاه‌ها، خبر رسانی از نوع شایعه است.

از آنجا که خبر رسانی از نوع شایعه و غوغا سالارانه اگر ابتدا از یک بنگاه خبری بزرگ صورت بگیرد، پس از معلوم شدن عدم صحت سبب تخریب شدید وجهه آن خبرگزاری می شود، استفاده از شخصیت‌های حقیقی ساختگی بر روی اینگونه سایت‌ها تا حدود زیادی از هزینه شایعه پراکنی برای بنگاه‌های پروپاگاندا می کاهد. همچنین بسیاری از شبکه‌های خبری همچون بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان، فاکس نیوز و العربیه با اجرای سیاست "اسب تروا " و دوباره بسته بندی کردن ( Repackaging ) مطالب جعلی‌شان در پوشش افراد حقیقی بر روی سایت‌های ارتباطات اجتماعی اقدام به ارتباط گیری با مخاطبان قبلی خود می کنند.

در هفته های اخیر، به خصوص هفته بعد از انتخابات ریاست جمهوری، سایت فیس بوک نقش اساسی در آموزش حملات مخرب به خصوص حملات اینترنتی داس ( DOS - Denial Of Service ) به سایت‌های ایرانی به خصوص سایت‌های مخالف آمریکا را داشت. در همین زمان بنگاه‌های دروغ پراکنی غربی به طور دائم این ادعا را مطرح می‌کردند که دولت ایران اقدام به کند کردن و قطع اینترنت در داخل کشور نموده و اینگونه وانمود می‌کردند که حکومت جمهوری اسلامی در سدد ایجاد اختناق است. همچنین صفحات زیادی به اعلامیه‌های عناصر گروهک‌های اوپوزیسیون اختصاص یافته و تلاش شده بود که مردگان سیاسی را هر گونه که هست زنده کرده و به ایشان شخصیت ببخشند.این عمل سایت فیس بوک با سوت و کف کشورهای غربی همراه بود، این حرکت ها در حالی است که چند ماه قبل در جریان حملات ناجوانمردانه رژیم اشغالگر قدس به مردم مظلوم غزه همین سایت اقدام به خاموش کردن معدود صداهایی نمود که تلاش در خبر رسانی در مورد مظلومیت مردم فلسطین می‌نمودند.

*توییتر در کنار فیس بوک

سایت دیگری که در کنار فیس بوک در خدمت امپراطوری خبری دشمن فعالیت جدی را دنبال می‌نماید تویتر است. عملکرد تویتر به صورت یک وبلاگ خلاصه و شبیه به پیامک‌های اس‌ام‌اس بوده و در طول هفته‌های اخیر به صورت جدی در اختیار سازمان‌های خارجی برای تهییج و هماهنگی با اعضا و هوادارانشان در داخل کشور برای تجمع و اغتشاش قرار گرفت. بدین ترتیب تویتر نقش بی‌سیم و شبکه ارتباطی نیروهای اپوزیسیون را بازی می‌کند بطوریکه در کنار حرکت‌ این سایت‌ها شاهد فشار دستگاه حکومتی آمریکا بر تویتر بودیم که حتی تعمیرات ماهیانه خود را انجام ندهد تا اینکه ارتباط آشوبگران لحظه‌ای قطع نشود.

این علمیات با همکاری و سرمایه گذاری کشورهای غربی همراه بوده و با ایجاد و ارسال نرم افزارهای فیلترشکن مانند Psiphon که محصول دانشگاه تورانتو کانادا است، دیش‌های ارسال و دریافت ماهواره‌ای، دوربین‌های قلمی و مواردی دیگر حمایت شد. برای آگاهی بیشتر از نحوه عمل و دلایل پشت صحنه این ماجرا لازم است اندکی به قبل بازگردیم و نگاهی به گردانندگان این سایت‌ها، ارتباط ایشان با کابینه اوباما و سابقه خدماتشان به تشکیلات حاکم بر غرب بیاندازیم.

*سایت فیس بوک و گردانندگان آن (یهودی دزدی که ادعای ایجاد این شبکه را دارد!)

مارک زوکربرگ ( Mark Zuckerberg )، متولد 1984 میلادی در شهر نیویورک آمریکا مؤسس و گرداننده رسمی شرکت فیس بوک است. بنا بر سایت ویکی پدیا، این یهودی‌زاده که به گفته خود ملحد ( Atheist ) می باشد، نسخه نرم‌افزاری فیس بوک را درسال 2004 میلادی، در زمان تحصیل در دانشگاه هاروارد به نام خود ثبت نمود اما این سایت در پایین توضیح می‌دهد که سه همکلاسی زوکربرگ از او شکایت کردند که اودر واقع نرم‌افزار( ConnectU ) را از آنها ربوده و در نهایت پس ازسه سال تلاش در سال 2008 میلادی با قرار دادگاه زوکربرگ مجبور به پرداخت غرامتی معادل 65 میلیون دلار به آنها شد.

فیس بوک در طول عمر نه چندان بلند خود شاهد چندین رسوایی بزرگ بوده که شامل جریانات مربوط به مزاحمت‌های الکترونیکی ناشی از سرویس خوراک خبری ( News Feed ) در سال 2006 میلادی و حفره‌های امنیتی ناشی از نرم‌افزار برج مراقبت فیس بوک ( Facebook Beacon ) در سال 2007 می باشد.
در کنار این رسوایی ها، معرفی سکوی فیس بوک ( Facebook Platform ) در سال 2007 میلادی به عنوان پایه‌ای برای ساخت نرم‌افزارهای جانبی سبب جذب تعداد زیادی برنامه نویس شد وتا به امروز بیش از چهارصد هزار برنامه نویس در دنیا حداقل یکبار برای سکوی فیس بوک اقدام به تولید برنامه جانبی نموده اند.

هر چند اینگونه به نظر می‌رسد که این موفقیت بی ارتباط با کمک 240 میلیون دلاری مایکروسافت در سال 2007 به ازای دریافت سهم ناچیز 1.6 درصد از سهام شرکت فیس بوک نباشد. مایکروسافت همچنین متعهد شد که به فروش تبلیغات برای فیس بوک دست بزند.  فیس بوک از سال 2007 به بعد شاهد تغییرات جدی شد و در سال 2008 به همراه سی‌ان‌ان و تویتر به عنوان بنگاه سخن پراکنی نقش عمده‌ای در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بازی کرد.
گزارش‌های نیویورک تایمز، ام‌اس ان‌بی‌سی، استارتریبون و بسیاری از بنگاه‌های اطلاع رسانی غربی حاکی از استفاده جدی اوباما و همراهانش از این سایت‌های اینترنتی برای جذب و هدایت آراء مردم آمریکا بود و به طور جدی از طریق بانک اطلاعاتی تویتر برای ارتباط گیری با افراد بهره برداری شد.

*سایت توییتر و گردانندگان آن (به اسامی دقت کنید...!)

جک دورسی ( Jack Dorsey )، اسحاق استون (Isaac Stone) و اون ویلیامز (Evan Williams) در سال 2006 میلادی اقدام به راه اندازی شبکه تویتر نمودند.این سرویس با سه هدف اصلی شروع به کارکرد:
1-ایجاد روش ارزان تر و آسان تری برای فرستادن پیامک به تعداد زیادی از افراد به منظور استفاده در تبلیغات، ارتباطات اجتماعی و در کنار آن تشویق به استفاده بیشتر از سرویس پیامک و در نتیجه درآمدزایی برای شرکت‌های ارتباطات.
2- استفاده از فرهنگ دنبال کردن دیوانه وار افراد معروف (Celebrity Obession) که در کشورهای غربی به صورت هدفمند تبلیغ می‌شود به منظور جلب توجه تبلیغات چی‌های هالیودی.

3 - در راستای فرهنگ عریانگری غربی که در چند سال اخیر موج جدید آن در ساختمان سازی های با پنجره‌های بلند و بدون پرده و مدهای لباس جدید غربی روز به روز افزون می‌شود، به منظور عادت دادن مردم به اینکه کارهای خود را لحظه به لحظه گزارش داده و چیزهایی که توسط سایر سایت‌های ارتباطات اجتماعی غیر قابل اکتشاف بود بدین وسیله از مردم استخراج نموده و در اختیار سازمان‌های اطلاعاتی غربی قرار دهند.این مطلب را تا حدودی خود دورسی در یک وِب کَست در30 سپتامبر 2007 در سایت یوتیوب اعتراف نمود و اذعان داشت: " برتری سایت ما بر دیگر سایت‌های ارتباط اجتماعی در این است که مردم تشویق می‌شوند کارهای معمولی خود را به هم اطلاع دهند، کاری که به دلیل ساختار سایر سایت‌ها، صورت نمی‌گیرد. به این ترتیب شما می‌توانید لحظه به لحظه از یکدیگر مطلع باشید. "

در سال 2008 میلادی تویتر به عنوان یک بخش مهم از تبلیغات انتخاباتی اوباما در کنار سی‌ان‌ان و فیس بوک قرار گرفت و نقش اساسی در استفاده از رأی خاموش در به قدرت رساندن اوباما داشت.  در ژانویه سال 2009 میلادی تویتر به عنوان سریع ترین روش اطلاع رسانی عرض اندام نمود و در حادثه سرنگونی یک فروند هواپیمای US Airways در رود هادسون نیویورک سرویس تویتر به عنوان منبع اصلی اطلاع رسانی توسط رسانه‌های آمریکایی مورد استفاده قرار گرفت. منبع: رجانیوز،اواسط مرداد88

اما خود آمریکایی ها حواسشان جمع است، این خبر را بخوانید:

 آمریکا: استفاده از فیس‌بوک و توییتر ممنوع است!؟

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آمریکایی "آسوشیتدپرس "، نظامیان نیروی دریایی آمریکا که در حال فعالیت در خارج از این کشور هستند با استفاده از شبکه‌های اجتماعی نظیر "فیس بوک " و "تویتر " با خانواده و دوستان خود ارتباط برقرار می‌کنند اما طی دستور جدیدی که صادر شده استفاده از سایت‌های شبکه اجتماعی نظیر فیس‌بوک و تویتر ممنوع اعلام شده است.

 

این دستور جدید اعلام کرده که طبیعت شبکه‌های اجتماعی باعث ایجاد حملات وسیع و سو‌ء استفاده‌هایی می‌شود که اطلاعات را برای دشمنان آشکار می‌سازد و مسیری ساده برای خروج اطلاعات ایجاد می‌کند. بر اساس این دستور نظامیان نیروی دریایی آمریکا تنها مجاز به متصل شدن به شبکه مرکزی نیروی دریایی آمریکا هستند.

تصمیم اخیر آمریکا در ممنوعیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی انتقادهایی را نیز در پی داشته است. "اندی سرنوویتز " یکی از اساتید مدرسه روزنامه‌نگاری "مدیل " آمریکا طی گزارشی در پایگاه خبری آمریکایی "هافینگتون پست "نوشت: ممنوعیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی باعث آسیب رساندن به روحیه نظامیان آمریکایی می‌شود.
روزنامه آمریکایی "کریستین ساینس مانیتور " نیز در گزارشی درباره این قانون جدید نوشت: این قانون زیاد کاربردی نخواهد داشت چون هر کسی با 99 دلار می‌تواند "آی‌فون "[iPhone] داشته باشد و به این ترتیب می‌تواند به اینترنت دسترسی پیدا کند.
این روزنامه آمریکایی در ادامه گزارش خود اضافه کرد: شبکه‌های اجتماعی ریسک امنیتی جدیدی محسوب نمی‌شوند.کسی که قصد داشته باشد اطلاعات حساس را از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر کند می‌تواند این اقدام را از طریق تلفن یا ایمیل انجام دهد. وزارت خارجه آمریکا با عنوان دیپلماسی عمومی فعالیت گسترده‌ای برای ترویج استفاده از وب‌سایت‌های اجتماعی نظیر توییتر و فیس‌بوک در کشورهای مخالف آمریکا آغاز کرده است.
منبع: رسانه از فارس18/5/88


نوشته شده در  سه شنبه 88/5/20ساعت  12:7 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

هاگانا پروژه صهیونیستی جهت ترویج فساد و بی‌بندوباری و راه‌اندازی پایگاه‌های مستهجن در فضای مجازی و محو کلیه آثار اسلامی در اینترنت است.


هاگانا چیست؟
هاگانا نام یک سازمان شبه نظامی تشکیل شده توسط شهرک نشینان صهیونیست بود که در سال 1921تشکیل شد که در آن زمان بطور سری و با نام « دفاع و عمل» به فعالیت پرداخت. بعد از آن، کلمه عمل حذف گردید و کلمه «دفاع» باقی ماند که به معنای «هاگانا» است. مقصود این سازمان تهاجم به زمین و کارگران و سربازان بود.و رفته رفته به شاخه نظامی غیر رسمی آژانس یهود تبدیل گردید.
مأموریت این سازمان حملات تلافی جویانه بر علیه اعراب فلسطینی بود.این سازمان در ادامه فعالیت خود اقدام به تأسیس یک شاخه اطلاعاتی به نام شای نمود که اطلاعات لازم را در خصوص مبارزه سیاسی و نظامی با اعراب فلسطین و کشور های عرب در اختیار سران رژیم صهیونیستی قرار می داد.
با اینکه معنای این کلمه دفاع است، این گروه به عملیات مسلحانه بر ضد مسلمانان پرداخته و همچنین در عملیات اسکان مهاجر نشینها مشارکت کرد و در مهاجرت قانونی و غیر قانونی صهیونیستها یاری رساند. این گروه همچنین در طول انقلاب عربی در سال 1936 با انگلیس همکاری داشت و در سال 1931، بعضی از عناصر هاگانا بهمراه اعضائی از «بیتاد»، سازمان « آرگون » را تشکیل دادند که بزرگترین نقش را در برپائی دولت اسرائیل و قتل و آواره سازی فلسطینی ها داشت و شعار و نشان این گروه، عبارت « فقط با اسلحه » بود که در زیر آن عبارت « فقط همین » نیز نقش بسته بود. این سازمان با اعلام استقلال اسرائیل در سال 1948 منحل گردید.
تولد دوباره هاگانا این بار در فضای مجازی:از حدود دو سال و نیم پیش یک جوان آمریکایی یهودی الاصل به نام Androw Aaron Weisburd در آمریکا اقدام به تأسیس گروهی به نام هاگانا نمود.اما تفاوت این هاگانا با هاگانای اسرائیلی که در دهه 1930 تأسیس شده بود این است که حوزه هاگانای جدید در فضای مجازی و شبکه جهانی اینترنت است.مسئول این گروه هاگانا را یک سازمان غیر دولتی (NGO) می نامد. در حالیکه چنانچه در ذیل خواهد آمد باتوجه به نوع و گستره فعالیت این گروه، ارتباط با محافل آمریکایی-صهیونیستی و حمایت دولتی از این گروه به وضوح قابل تحلیل است.
شعار هاگانا: دفاع اینترنتی، آرامش آمریکایی ها برای اسرائیل
Weisburd مسئول هاگانای مجازی در معرفی این گروه می نویسد:«دفاع اینترنتی: آرامش آمریکایی ها برای اسرائیل..زیرا اسرائیل خیلی مهم تر از آزادی شما است!»
فعالیت های این گروه به طور کلی به سه بخش تقسیم می شود:
1-شناسایی وب سایتهای اسلامی
2-تلاش برای تعطیلی آن ها از طریق اعمال فشار بر میزبان ها (Hosting)
3-انجام حملات هکری بر علیه سایت های اسلامی
که ذیلاً به تفصیل در مورد آن ها توضیح داده شده است. از نگاه این گروه سایتهای اسلامی بدون در نظر گرفتن مذهب (شیعه و سنی) به دو گروه تقسیم می شوند:
سایتهای اسلامی-جهادی: هر گونه سایت اسلامی که حاوی مطالب جهادی،اخبار جهادی، دفاع، مقابله با اسرائیل و صهیونیزم، مطالب ضد اسرائیلی و ضد صهیونیستی، حزب الله و تمامی گروه ها و سازمان های وابسته به آن، مقاومت و هرگونه مطلبی بر علیه اشغالگران درفلسطین،عراق، افغانستان وهر جای دیگر دنیاوسایتهای تحریم اقتصادی اشغالگران.(لازم به ذکر است که کلیه سایتهای حزب ا…لبنان وتمامی سایتهای مربوط به رهبر معظم انقلاب درلیست سیاه این گروه قرار دارندکه پیوست می باشد.)
سایت های اسلامی معتدل: کلیه سایت های اسلامی به جزموارد فوق الذکر که شامل تبلیغ اسلام،دعوت به اسلام،سایت علما ومراجع و شخصیتهای اسلامی و…
این گروه در ابتدا با توجه به تقسیم بندی ذکر شده اقدام به شناسایی کلیه سایت های مذکور علی الخصوص گروه سایت های اسلامی-جهادی نموده و اطلاعات کاملی از مسئولین آن ها و میزبان ها بدست می آورد.سپس باتوجه به لیست تهیه شده که در مورد سایت های اسلامی-جهادی لیست سیاه (Black List) نام دارد، در مرحله اول اقدام به نامه نگاری به میزبان (Hosting) مربوطه می شود.این نامه نگاری توسط تشکیلاتی به نام دفتر تحقیقات فدرال انجام می پذیرد.طی این نامه نگاری به میزبان مربوطه اعلام می شود که شما میزبان یک سایت تروریستی هستید و یا باید آن را از هاست خود اخراج کنید و یا شرکت شما دیگر سرویس نخواهد گرفت!(یکی از موارد مستند جهت اثبات ارتباط و پشتیبانی این گروه توسط محافل دولتی همین تهدید هاستینگ به قطع سرویس در صورت عدم اخراج سایت مذکور می باشد.) طی این روند تعداد زیادی از سایت های اسلامی به طور کلی از شبکه اینترنت حذف شده اند و یا با توجه به اخطار شرکت هاستینگ، مجبور به نقل مکان به دیگر هاستینگ ها شده اند.سایتهای بزرگی مانند اسلام آنلاین، سایت تلوزیون المنار لبنان و سایت حزب الله از جمله این موارد می باشند.
اعمال فشار هاگانا و دفتر تحقیقات فدرال از طریق دولت آمریکا به دیگر دولت ها
طی حذف مکرر تعداد زیادی از سایت های اسلامی از هاستینگ های مختلف در دنیا آن هم به دلیل اعمال فشار و ارهاب و تهدید هاگانا و دفتر تحقیقات فدرال، مسئولین این سایت ها بر آن شدند تا سایتهای خود را به هاستینگ هایی منتقل کنند که تحت اعمال قوانین دولت آمریکا نباشند و در این بین بعضی شرکت های میزبانی مالزیایی گزینه مناسبی برای آن ها بودند.این سایت ها بلافاصله کلیه اطلاعات و فایل های خود را به میزبان های مالزی منتقل کردند(مهاجرت اجباری!)
ازآنجا که هاگانا تا محو کلیه آثار وب سایت های اسلامی-جهادی به تلاش خود ادامه داده و فقط به انتقال آن ها از میزبان هایی که تحت اعمال قوانین آمریکا می باشند بسنده نمی کند، از طریق دفتر تحقیقات فدرال به دولت مالزی جهت اخراج سایت های مذکور فشار وارد آورد. آن ها به آنچه می خواستند دست یافتند و سایت های مورد نظر که برای فرار و در امان ماندن از مهاجرت اجباری و در نهایت تعطیلی اجباری توسط هاگانا و دفتر تحقیقات فدرال به هاستینگ های مالزی پناه آورده بودند از آن جا نیز اخراج شدند.
هنگامی که عملیات تعطیلی این سایت ها به پایان رسید در صفحه اول آنها علامت هاگانا و تصویر یک کلاشینکف معکوس به نشانه توقف و به تعطیلی کشاندن آن نشان داده می شود. کار به هیمن جا تمام نمی شود.بلکه بعد از تعطیلی و نابود سازی سایت های اسلامی-جهادی دیگر سایت های اسلامی که هاگانا آن را سایت های پشتیبان و پیرو می نامد که شامل سایت های تبلیغ اسلام، دعوت به اسلام، سایت های مراجع و علماء و … نیز مورد مهاجرت اجباری و در نهایت تعطیلی اجباری قرار می گیرند. این تروریسم فکری و عملی که هاگانا بدان اقدام می ورزد، بر خلاف کلیه قوانین و روشهای متداول در دنیای مجازی اینترنت است، هیچ قانون رسمی وجود ندارد تا وبگاهها را از انتشار تفکر خود یا ترویج اعتقادی که بدان ایمان دارد باز بدارد که اگر چنین بود از فعالیت دهها هزار وبگاه جنسی که انتشار دهنده فحشا و رذالت هستند یا وبگاههائی که به جمعیتهای مسیحی تندرو یا یهودی نژاد پرست تعلق دارد، یا پایگاههائی که مختص شیطان پرستی است و پایگاههای شخصی نژاد پرست یا ضد اسلام و مسلمانان، جلوگیری می شد!
اعمال فشار بر علیه بزرگترین موتور جستجوی جهان
گستاخی و بی پروایی هاگانا در مبارزه با آنچه که توسط این گروه موارد آنتی سمیتیک یا ضد سامی و ضد اسرائیلی نامیده می شود به همین جا ختم نمی شود.اخیراً گروه مرتبط دیگری به نام گروه مبارزه با بدنام سازی که به اسرائیل وابسته است دادخواستی بر علیه شرکت گوگل تهیه کرده است و در آن خواسته شده است تا گوگل در نتایج موتور جستجوی خود سایت های ضد اسرائیلی و ضد صهیونیستی را حذف کند.دلیل این خواسته آن است که اگر شخصی کلمه یهود را به زبان های مختلف در پایگاه گوگل جستجو کند سایت های ضد اسرائیلی و ضد صهیونیستی در نتایج جستجو نمایش داده می شوند.این گروه شرکت بزرگ گوگل را بر آن داشت تا ضمن عذرخواهی رسمی، سایت های ضد اسرائیلی و ضد صهیونیستی را از موتور جستجوی خود حذف کند.
بیشترین حملات هکری و ویروسی مربوط به اسرائیل
نتایج تحقیقات اینترنتی شرکت های بزرگی مانند Riptech و Symantec که در زمینه راه های حفاظت و امنیت در اینترنت فعالیت می کنند نشان می دهد که اسرائیل در بین تمامی کشور های دنیا رتبه نخست حملات هکری را به خود اختصاص داده است.به طوریکه در یک بازه زمانی مشخص از چهار میلیون کامپیوتر متصل به شبکه اینترنت در کشور اسرائیل تعداد 128000 حمله هکری ثبت شده است.این مقدار که 2/3درصد کلیه کامپیوتر های متصل به اینترنت در اسرائیل را شامل می شود باتوجه به محدودیت وسعت اسرائیل درصد بسیار زیادی می باشد.همچنین تحقیقات این شرکت ها نشان می دهد که اسرائیل رتبه نهم دولت های تولید و منتشر کننده ویروس های رایانه ای را در جهان به خود اختصاص داده است.
هدف نهایی: محو کلیه آثار اسلامی در اینترنت
در نهایت هدف این گروه و گروه های مشابه که به تازگی در حال زیاد شدن نیز می باشند، محو و نابود سازی کلیه آثار اسلام در اینترنت می باشد.تا حدی که برای این گروه شیعه، سنی، سلفی، وهابی، القاعده، بن لادن، زرقاوی، مسلمانان کشمیر، الجزایر، افغانستان، ایران و سایر نقاط دنیا و … تفاوتی ندارد.
در نهایت پروژه هاگانا چهار هدف اصلی را دنبال می کند که با توجه به روند موجود بعید نیست تا در آینده ای نزدیک تا حدودی به این اهداف دست یابد:
1-ساکت کردن هر صدای تبلیغی برای جهاد یا مقاومت بر ضد اشغالگری در سرزمینهای اسلامی.
2- تعطیل کردن همه سایت های اسلامی که بر علیه صهیونیستها و آمریکا سخن می گویند و باتبلیغات و عملیات روانی سایتهای اسلامی و یا ضد صهیونیسم را مهاجم و اشغالگر و جنایتکار جنگی نشان می دهند .
3- غلط اندازی در مورد جهاد و مقاومت بواسطه انتشار آراء و افکار منحرف و معرفی آنها بعنوان مقاومت و جهاد حقیقی .
4- جلوگیری از نقش سایتهای اسلامی بر روی اینترنت و مشغول ساختن آنان به تعمیر و بازسازی و جایگزینی پایگاه خود.
در زمانی که هزاران سایت ضد اسلامی و ضد عربی ، و هزاران سایت که برای تجاوزات اسرائیل در فلسطین حقوق کامل در نظر می گیرند و می گویند اسرائیل قربانی تروریسم اسلامی است، شیاطین رسانه های یهودی-صهیونیستی پشتیبانی شده توسط آمریکا، به تار و مار کردن سایت های اسلامی می پردازند که می گویند : ” نه ظلم و نه اشغالگری ”،مقاومت و آزادی و بازگرداندن عزت وکرامت،عملی تروریستی شده است که باید آن را از ریشه کند. http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8712290130


نوشته شده در  پنج شنبه 87/12/29ساعت  6:13 عصر  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

خبرگزاری فارس: نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک سلسله عملیات پیچیده فنی ـ اطلاعاتی، تعدادی از شبکه‌های سازمان‌یافته ضد دینی، ضد فرهنگی و ضد ارزش‌های انقلاب اسلامی را منهدم کردند. http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8712290043

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس مستندات بدست آمده و اعترافات صریح عوامل اصلی شبکه‌ها که مورد حمایت سرویس‌های امنیتی کشور‌های بیگانه قرار داشته‌اند، این افراد با طراحی و تشکیل شبکه‌های پیچیده و به قصد پیشبرد اهداف دشمن در قسمتی از پروژه براندازی نرم، اقدام به راه‌اندازی تعدادی سایت ضد دینی، مستهجن و ضد انقلابی کرده و با ترفندهایی افراد فعال در این عرصه را شناسایی و با برقراری ارتباط به پشتیبانی فنی و مالی، خط دهی و هدایت آنان می‌پرداخته‌اند.
در این رابطه اطلاعاتی به شرح زیر درباره متهمان و مدیران این شبکه‌ها به دست آمده است .
لازم به ذکر است اطلاعات تکمیلی این گزارش در سایت ویژه خبرگزاری فارس قرار دارد.

و ـ الف، با نام مستعار آریا دانشکار مدیر بزرگترین مجموعه از سایت‌های مستهجن فارسی‌ زبان در اینترنت می‌باشد که نقش بسیار مهمی در تولید و ارائه محتوای مستهجن فارسی‌زبان (فیلم، عکس، داستان و...) و هدایت کاربران به سوی محتوای مستهجن ایرانی و خارجی دیگر سایت‌ها و محتوای ضد دینی و ضد انقلابی دارد.
نامبرده از سال 82 با راه‌اندازی سایت و گروه .... در اینترنت آغاز به کار نموده است و با دریافت خدمات فنی از شرکت آمریکایی .... به قیمت بسیار ناچیز اقدام به طراحی و اجرای یک حرکت سازمان‌یافته برای شناسایی فعالان و تولیدکنندگان محتوای ضددینی، ضداخلاقی و ضدامنیتی در اینترنت، انسجام و پشتیبانی فنی آنها به طور رایگان نموده است.
ثبت دومین، اختصاص هاستینگ، طراحی و نصب نرم‌افزارهای مربوط به وب ‌سایت‌ها و... پشتیبانی فنی و مالی سایت‌هایی همچون نوشته‌های یک مرد آزاد (ضددینی) شازده (ضداخلاقی و ضددینی)، احمد باطبی (ضدامنیتی)، سفیدبرفی (ضداخلاقی)، آیلار (ضداخلاقی) و اعلام آمادگی به جهت پشتیبانی فنی و راه‌اندازی سایت برای یک مجله الکترونیکی مستهجن ایرانی و تأمین دومین‌های خاص برای سایت‌های مستهجن ایرانی، نقش بسزایی در ترویج بی‌بندو باری‌های مجازی به زبان فارسی و تمسخر و هتاکی نسبت به اصول اعتقادات اسلامی و انقلاب اسلامی ایران و فعالیت دشمنان انقلاب اسلامی داشته است.

آریا دانشکار علاوه بر ارائه خدمات و پشتیبانی رایگان به سایت‌های مذکور آن هم به دلیل آنچه که آن را «حمایت از جریان آزاد اطلاعات و دسترسی آزاد مردم ایران به مسائل آموزشی سکسی به زبان فارسی و در دسترس قرار دادن آن مطالب برای علاقه‌مندان به زبان فارسی و حق آزادی بیان حتی در مسائل سیاسی و سکسی» می‌نامد، نقش مهمی درجذب و اختفاء هویت و اطلاعات مدیران سایت‌های ضددینی، ضداخلاقی و ضدامنیتی داشته و سلامت امنیتی آنان را تضمین نموده است به صورتی که برای افراد فعال در زمینه‌های ضددینی، ضدامنیتی و ضداخلاقی می‌نویسد « ما برای کارتان ارزش قائل هستیم و دلیل اصلی ساپورت ما همین است. مطمئن باشید که از سایت شما هیچ کجا به دلیل مسائل امنیتی نام برده نخواهد شد.»
موارد ذکر شده خودگواه اجرای یک سناریوی از پیش طراحی شده و سازمان یافته از سوی نامبرده با حمایت و پشتیبانی فنی شرکت دریم‌هاست آمریکا و پشتیبانی مالی شرکت گوگل و شرکت‌های تبلیغات اینترنتی می‌باشد.

برپایه این گزارش؛ راه‌ندازی تعداد41 سایت با محتوای مستهجن، مبتذل، لینک به سایت‌های ضدانقلابی، ضد دینی و ضد اخلاقی؛ ایجاد بستر و فضاسازی برای میزبانی سایت‌های مستهجن، مبتذل، ضددینی و ضدامنیتی در شرکت .... (لازم به ذکر است که شرکت .... پشتیبان و میزبان اکثر سایت‌های مستهجن، ضددینی، ضدامنیتی و اپوزیسیون ایرانی می‌باشد که در کشور آمریکا فعالیت دارد.) پنل مدیریتی نامبرده در این شرکت حاوی83 دومین و 5 ساب دومین، 5/752 گیگا بایت فضا (هاست) بعلاوه 2 گیگا بایت فضای اضافی در هفته، 9960 گیگا بایت پهنای باند بعلاوه 40 گیگا بایت اضافه در هفته، اکانت ایمیل نامحدود که متهم تا بحال 109 صندوق پست الکترونیکی در آن ایجاد کرده است، اکانت FTP نامحدود که متهم تاکنون 30 یوزر در آن ایجادکرده است و... می‌باشد؛ حمایت و پشتیبانی فنی و مالی (ثبت دومین و میزبانی) از سایت ضددینی نوشته‌های یک مرد آزاد مربوط به برادر متهم؛ حمایت و پشتیبانی فنی و مالی (ثبت دومین و میزبانی) از 4 سایت احمد باطبی، مجرم امنیتی فراری از طریق ارتباط مستقیم در اینترنت با وی و همکاری در طراحی سایت‌های نامبرده، قرار دادن لوگوی سایت وی در دیگر سایت‌ها و تبلیغ آن در اینترنت، ارتباط با سرورهای مورد نظر به جهت انجام امور مربوط به این سایت‌ها، نصب نرم افزارهای مربوط به کنترل سایت و ...
لازم به ذکر است که متهم با علم به این موضوع که احمد باطبی یک مجرم امنیتی فراری می‌باشد اقدام به ثبت دومین، اختصاص هاستینگ و اختصاص صندوق پست الکترونیکی و پشتیبانی فنی و مالی از سایت‌های وی نموده است؛ حمایت و پشتیبانی فنی و مالی (ثبت دومین و میزبانی سایت و تبلیغ) از سایت مستهجن سرخ و سفید و ایجاد دومین‌های آینه برای عبور از فیلترینگ؛اعلام آمادگی برای حمایت و پشتیبانی فنی و مالی از یک مجله الکترونیکی مستهجن ایرانی با عنوان دسترسی آزاد مردم ایران به مسائل آموزشی سکسی به زبان فارسی و در دسترس قرار دادن مطالب همجنسگرایانه برای علاقمندان این مطالب به زبان فارسی؛ ارائه داستان‌های مستهجن با مضامین ضددینی و ضد انقلابی در یکی از سایت‌های مستهجن، ضد دینی و ضد انقلابی؛ اهانت به امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و مسئولین نظام از طریق قرار دادن تصاویر دستکاری شده و توهین‌آمیز در سایت‌های خود؛ قرار دادن کلیپ ضدانقلابی داستان انقلاب با محتوای اهانت به امام راحل، رهبر انقلاب و دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در اینترنت؛ لینک به سایت ضداسلامی .... با عنوان بیایید با خرافات و جهل مبارزه کنیم و همزمان با سال نو نو شویم، مبارزه با خرافات و جهل و قرار دادن لوگوی آن در سایت‌های خود؛ قرار دادن آگهی فروش دختران کم سن و سال ایرانی؛ ثبت و فروش دومین به سایت‌های مستهجن ایرانی همچون شهوت‌سرا؛ تولید و انتشار اولین کتاب‌های داستان‌های سکسی به زبان فارسی در اینترنت شامل دو کتاب بالغ بر600 صفحه داستان مستهجن به زبان فارسی در موضوعات مختلفی چون همجنس بازی، روابط نامشروع با محارم و...؛ ایجاد بستر برای اشاعه فحشاء در جامعه از طریق راه‌اندازی سایت‌های دوست‌یابی مستهجن به زبان فارسی؛ راه‌اندازی دو گروه مستهجن در سایت یاهو که محلی برای ارسال مطالب مستهجن فارسی و ارسال خبرنامه‌های سایت‌های مستهجن نامبرده می‌باشد؛ تبادل لینک و لوگو با دیگر سایت‌های مستهجن ایرانی به جهت هدایت ترافیک کاربران ایرانی به این سایت‌ها و معرفی کردن سایت‌های مستهجن ایرانی به فارسی‌زبانان و ایجاد فیلترشکن و آدرس‌های آینه برای ورود به سایت‌های مستهجن فیلتر شده به جهت سهولت کاربران برای ورود به این سایت ها؛ایجاد دومین شماره تلفن کمیته فیلترینگ برای مجموعه سایت‌های انیشتن به جهت تمسخر فیلترینگ با عنوان شماره تلفن کمیته فیلترینگ ایران، وب سایت سکس در ایران؛ درخواست ارسال تصاویر و داستان‌های مستهجن از کاربران و دریافت آنها و قرار دادن آنها در سایت‌های مستهجن خود؛ دریافت تصاویر اهانت به حضرت سیدالشهدا(ع) و تشکر و درخواست از کاربری که این تصاویر را ارسال کرده برای ارسال تصاویر بیشتر؛ در معرض فروش قرار دادن و به نمایش درآوردن فیلم‌های مستهجن ایرانی با کپی‌رایت سایت‌های مربوط به خود متهم؛ فروش فیلم‌های مستهجن ایرانی به مدیر یک سایت مستهجن عربی؛ فعالیت در شبکه‌های گلدکوئیستی با همکاری برادر خود؛نوشتن مطالب ضد دینی و اهانت به ائمه اطهارعلیهم السلام و ایجاد شبهات دینی و اعتقادی در خصوص قیام عاشورا و امام حسین (علیه السلام)؛ارتباط با سازمان مجاهدین خلق و حزب جوانان نیک وابسته به عناصر سلطه طلب؛ دعوت از کاربران متخصص در امور پزشکی برای همکاری در راه‌اندازی بخش پرسش و پاسخ در خصوص مسائل مستهجن؛تهیه و فروش فیلم های مستهجن ایرانی به افراد و سایت های خارجی با عنوان فحشاء در ایران؛ ارتباط و همکاری با سایت های ضد انقلاب و معاند نظام؛ ارتباط با سفارت آمریکا در هند و ترکیه؛ راه اندازی شرکت هاستینگ و موسسات علمی و اعزام به خارج جهت ایجاد بستر و پوشش های لازم؛ ارسال مطلب در سایت مستهجن آویزون و تبلیغ سایت‌های خود در این سایت؛ تبادل ترافیک کاربران با بیش از 250 سایت مستهجن خارجی و کسب درآمد از این طریق و... عناوین برخی از فعالیت‌های این فرد به صورت اجمالی است.

همچنین م ـ ع ـ ف؛ یکی دیگر از متهان این پرونده است که متهم این پرونده است.
برپایه این خبر برخی از اتهامات وی به شرح زیر است:
1 ـ مدیر و نویسنده سایت شازده (سایت داستان های طنز و مستهجن و اهانت آمیز).
2 ـ نویسنده داستان های مستهجن و توهین به مقدسات.
3 ـ داشتن لقب بزرگترین داستان نویس سکسی ایران.
4 ـ مسئول بخش طنز سکسی سایت مستهجن فارسی زبان شهوت سرا.
5 ـ راه اندازی طرح "هر جوان ایرانی یک سایت سکسی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران "
6- ارسال لینک دانلود کتاب آیات شیطانی نوشته سلمان رشدی مرتد و لینک سایت های ضد دینی.
برپایه این گزارش متهم س ـ م با نام مستعار سیاوش حسین‌خانی مدیر بزرگترین سایت ضداخلاقی، ضددینی و ضدانقلابی فارسی‌زبان به نام ایران سکس و حامی فنی و مالی برخی سایت‌های سکسی می‌باشد.
نامبرده با حمایت فنی و مالی شرکت آمریکایی ... اقدام به راه‌اندازی سایت مذکور از سال 82 از کشور کانادا نموده است.
سایت مورد نظر با 3 بخش صفحات اصلی، تالارهای گفتگو و آپلود سنتر اختصاصی اقدام به ارائه محتوای مستهجن فارسی‌زبان در سطح بسیار وسیع نموده است.
سایت‌های مورد نظر اقدام به ترویج انواع بی‌بندوباری‌های اخلاقی با هدف قبح‌زدایی از محرمات دینی، ترویج فساد در جامعه، سست کردن بنیان‌های اعتقادی و فروپاشی اساسی خانواده به جهت پیشبرد اهداف دشمن در عرصه ناتوی فرهنگی نموده است.
سیاوش حسین‌خانی اقدام به طراحی و اجرای سناریوی جذب و گزینش مدیر برای اداره این سایت نموده و از این طریق تعداد 20 مدیر اصلی با شرایط خاص را برای این سایت انتخاب و اقدام به مدیریت و توسعه سایت‌های خود نموده است.
نامبرده همچنین اقدام به ثبت دامین‌های مختلف برای عبور از فیلترینگ نموده و طرح جنگ با فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران را در سایت‌های خود به اجرا درآورده است.

*معرفی دیگر متهمین

1- س ـ م با نام مستعار سیاوش حسین‌خانی، ساکن کانادا راه‌انداز سایت آویزون و...
2- ع ـ ق با اسامی مستعار عرفان و روزبه: ساکن هند، مدیر سایت ایکس پرشیا.
3- ر ـ ل با نام مستعار ساناز مدیر سایت بیا کلیپ.
4- ش ـ و با نام مستعار شهروزخان از مدیران سایت بیا کلیپ، تولید کننده و منتشرکننده کلیپ‌های مستهجن ایرانی.
5- م ـ ر با نام مستعار لاله (Laleh23) از مدیران اصلی سایت آویزون.
6- الف ـ ر ـ ع با نام مستعار امید (omid_hi) از مدیران اصلی سایت آویزون.
7- م ـ گ با نام مستعار مریم از مدیران اصلی سایت آویزون.
8- م ـ ک با نام مستعار داریوش الون (daryush_alone) از مدیران اصلی سایت آویزون.
9- ه‍ ـ ع با نام مستعار مهدی (hamekareh) از مدیران اصلی سایت آویزون.
10- ر ـ ت با نام مستعار کامران (kamran747) از مدیران اصلی سایت آویزون.
11- الف ـ م ـ الف با نام مستعار اِما (Ema87) از مدیران اصلی سایت آویزون.
12- ه‍ ‌ـ ک با نام مستعار ستاره (setareh) از مدیران اصلی سایت ایکس پرشیا.
13- الف ـ ح با نام مستعار امین (Amin123) از مدیران اصلی سایت ایکس پرشیا.
14- م ـ س ـ ن ـ م با نام مستعار سعید (rolsroys) از مدیران اصلی سایت ایکس پرشیا.
15- ج ـ ع ـ ی ـ م با نام مستعار رویا (RFA) از مدیران اصلی سایت ایکس پرشیا.
16- ش ـ ح با نام مستعار شهاب (shahab) از مدیران اصلی سایت ایکس پرشیا.
17- ت ـ ق با نام مستعار طلا (icy-ice) از اعضاء فعال سایت آویزون.
18- م ـ ش با نام مستعار عسل (Asal tavahooom) از اعضاء فعال سایت آویزون.
19- ن ـ ه ـ د با نام مستعار N1M4 از اعضاء فعال سایت آویزون.
20- ع ـ م با نام مستعار کول‌مونا (coolmona) از اعضاء فعال سایت آویزون.
21- ح ـ ع با نام مستعار شبرو (shabro) از اعضاء فعال سایت آویزون.
22- الف ـ م با نام مستعار اِرا (Era) از اعضاء فعال سایت آویزون.
23- م ـ ف با نام مستعار نقره (noghre_seranza) از اعضاء فعال سایت آویزون.
24- م ـ ح با نام مستعار beny_wax از اعضاء فعال سایت آویزون.
25- د ـ الف با نام مستعار داریوش آقا (dariushagha) از اعضاء فعال سایت آویزون.

 اطلاعات تکمیلی این گزارش را در سایت ویژه خبرگزاری فارس بخوانید.


نوشته شده در  پنج شنبه 87/12/29ساعت  6:12 عصر  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]