سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درود خدا بر استاد عزیز، علامه بزرگوار مصباح یزدی، که بدون چشم داشت، به آرمان های رهبر حکیم انقلاب خدمت می کند، در زمانه ای که برخی وادادگان غرب، در حال حراج دستاوردهای شهدایی چون مصطفی احمدی روشن هستند...! همایش علمی-پژوهشی تغییرات جمعیتی که اخیرا در موسسه امام خمینی(قدس سره) قم برگزار شد، باعث خشنودی نائب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شد و جای تقدیر فراوان دارد. امید که هنرمندان و نویسندگان ما از دستاوردهای این همایش ملی، استفاده کنند و نگذارند بیش از این از ناحیه کاهش جمعیت ضربه بخوریم. انشاء الله.

سایر مطالب مرتبط: 

- محورهای همایش و موضوعات آن: http://hamayesh.iki.ac.ir/node/230

- پیام آیه الله سبحانی به همایش جمعیت: http://hamayesh.iki.ac.ir/node/284

- نمایشگاه هایی درباره جمعیت: http://hamayesh.iki.ac.ir/node/286

- دانلود متن کامل کتابگفتگو بااندیشمندان علوم انسانی درباره جمعیت: http://hamayesh.iki.ac.ir/node/282

- دانلود pdf مبانی فقهی تغییرات جمعیتی: http://hamayesh.iki.ac.ir/node/281

- pdf مقالات همایش جمعیت/مجله معرفت فرهنگی-اجتماعی: http://hamayesh.iki.ac.ir/node/280

- متن مجله خانه خوبان ویژه همایش جمعیت: http://hamayesh.iki.ac.ir/node/283

- پوستر همایش: http://hamayesh.iki.ac.ir/node/273

- نشست مسئولین همایش: http://hamayesh.iki.ac.ir/node/268

- بحران جمعیتی آینده ایران: http://velayat.iki.ac.ir/node/154/tahlil

- تذکر 18 سال پیش رهبر انقلاب درباره جمعیت‌ و بی‌توجهی هاشمی رفسنجانی + سند: http://velayat.iki.ac.ir/node/152/tahlil

- علامه مصباح یزدی در نگاه دیگران: http://velayat.iki.ac.ir/node/45

نمایشگاه با موضوع جمعیتی  ادامه مطلب...
نوشته شده در  یکشنبه 92/10/8ساعت  3:21 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

در ادام? تهی? و انتشار پروند? ویژه ای که در گروه فرهنگ و هنر بولتن نیوز درخصوص این دیدار و نیز فلسف? وجودی و اهمیت بالای شورای عالی انقلاب فرهنکی به طبع رسید، اکنون برخی تاکیدات ویژ? مقام معظم رهبری درخصوص مسئل? لزوم افزایش و رشد جمعیت کشورمان که در روزهای اخیر، ازسوی برخی از مسئولین نظام بازگو گردیده را با هم می خوانیم

گروه فرهنگ و هنر، چندی پیش مقام معظم رهبری در دیداری که با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی داشتند، بر روی برخی مسائل پیش تر گفته شده و نیز بعضی نکات جدید درخصوص رویکرد و عملکرد این شورا تاکیدات ویژه ای نموده و راهنمایی های لازم برای ادام? مسیر این شورا را با توجه به وظیف? خطیر آن و نیز تغییر دولت و متعاقباً تغییر ریاستِ شواری عالی انقلاب فرهنگی_که از این پس بنابرقانون برعهد? ریاست جمهوری جدید(دکترحسن روحانی) خواهد بود_گوشزد فرمودند.

به گزارش بولتن نیوز، در ادام? تهی? و انتشار پروند? ویژه ای که در گروه فرهنگ و هنر بولتن نیوز درخصوص این دیدار و نیز فلسف? وجودی و اهمیت بالای شورای عالی انقلاب فرهنکی به طبع رسید، اکنون برخی تاکیدات ویژ? مقام معظم رهبری درخصوص مسئل? لزوم افزایش و رشد جمعیت کشورمان که در روزهای اخیر، ازسوی برخی از مسئولین نظام بازگو گردیده را با هم می خوانیم:

آمار دقیق وضعیت اسف بار رشد جمعیت از زبان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی  ادامه مطلب...

نوشته شده در  یکشنبه 92/10/8ساعت  2:55 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

در گفتگوی نشریه قبیله هابیل یزد با فاطمه آلیا مطرح شد:
«فاطمه آلیا»، شروع سیاستهای موقتی کاهش جمعیت را از اوایل دوران سازندگی میداند و تأکید می کند که «سناریوی دشمنان این بود که بعد از ناکامی در جنگ نظامی در یک مدت زمان تعیین شده به وسیله کاهش جمعیت کشورها را تضعیف کنند.» زهرا حسینی - بحثهای مربوط به ضرورت افزایش جمعیت یکی از عمده بحث های روز محسوب میشود که با واکنش های متفاوتی رو به روست. «فاطمه آلیا»، شروع سیاستهای موقتی کاهش جمعیت را از اوایل دوران سازندگی میداند و تأکید می کند که «سناریوی دشمنان این بود که بعد از ناکامی در جنگ نظامی در یک مدت زمان تعیین شده به وسیله کاهش جمعیت کشورها را تضعیف کنند.» و در همین راستا «سیاست کاهش جمعیت کاملا برنامه ریزی شده توسط سازمان های بین المللی طراحی و در داخل کشور با پول بیت المال توسط برخی مسئولان هم اجرا شد.»
نوشته شده در  یکشنبه 92/10/8ساعت  2:52 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

طرحی برای نازا کردن زنان و مقطوع‌النسل کردن مردان؛
سران سازمان های مخفی یعنی انگلیس و آمریکا با مدیریت رژیم صهیونستی از همه حیله ها برای این منظور بهره جستند. آنها با طرح "پروژه یوژنیکس" یا همان "علم به‌نژادی"، همه تلاش خود را مصروف عقیم سازی مردم جهان، ممانعت از تولد و کنترل زاد و ولد کردند و با همه قوا این پروژه را بر کشورهای شرقی و مذهبی تحمیل نمودند.
گروه فرهنگی مشرق - "ادوارد سعید"، محقق معروف فلسطینی الاصل که در مجامع دانشگاهی آمریکایی صاحب نام و کرسی است معتقد است "غرب همواره به شرق اسلامی با کینه و ترس برخورد کرده است. برای این کینه و ترس، دلایل مختلف و فراوان روان شناختی و مذهبی می توان ذکر کرد؛ اما همه دشمنی غرب، به نگاه آنها به چالش های آخر الزمانی بر می گردد.   ادامه مطلب...
نوشته شده در  یکشنبه 92/10/8ساعت  2:51 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()

کابوس وحشتناک رشد منفی جمعیت در ایران!

استاد حجه السلام قاسم روانبخش، عضو هئات علمی موسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی قم: ایران در حال حاضر نیز جزو 10 کشوری است که به سرعت به سمت کهن سالی در حال حرکت هستند و در جایگاه ششمین کشور جهان قرار دارد که افراد آن به سن پیری می‌رسند و در بیست سال آینده وارد فاز اول سالمندی جمعیتی خواهد شد و در ده سال آتی نیز فاز دوم سالمندی را تجربه خواهد کرد. جالب است بدانید که سال در آغاز دولت آقای هاشمی رفسنجانی ایران در میان کشور در حال توسعه، در زمینه کنترل جمعیت در بالاترین رده قرار گرفت. ادامه مطلب...

نوشته شده در  شنبه 91/3/13ساعت  2:38 صبح  توسط عضو گروه شهیداوینی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سواد رسانه ای درحوزه:تحلیل و برررسی شبکه های اجتماعی و موبایل
معرفی تفصیلی کتاب «اسطوره های صهیونیستی در سینما»
نقد وبررسی چند فیلم ایرانی جدید توسط سعید مستغاثی
نقد وبررسی ابعادشخصیت مرد درسینمای ایران/بررسی\تسویه حساب\
نقد و بررسی انیمیشن ظهور نگهبانان/ rise of guardian
مروری بر فیلم های بازگوکننده جنایات صهیونیسم غاصب درفلسطین اشغال
حقیقتاچرارسانه های آمریکایی نسبت به ایران،اینقدر کینه جو هستند؟!
هالیوودوبازنمایی محرف تاریخ واندیشمندان ایرانی-نقدفیلم پزشک
بررسی سینمای اسراییل[غاصب]:شرق،غرب وسیاست بازنمایی
آشنایی با الکس جونز اندیشمند و منتقد ومستندساز آمریکایی...
[عناوین آرشیوشده]